advertise

لک چیست و راه درمان آن چگونه است؟

درمان لک | اوریفلیم دیجی

لک چیست و چگونه بوجود میآید ؟

زمانی که پوست شما در معرض آفتاب و یا فشار و التهاب قرار میگیرد باعث میشود که سلولهای ملانوسیت ، ملانین یا رنگدانه تولید کنند. اما ملانین چه کاری را برای پوست انجام میدهد که این سلولها خیلی سریع شروع به تولید ملانین میکنند؟ ملانین ها از لایه های زیرین پوست در مقابل فشار و التهاب و اشعه ی آفتاب محافظت میکنند. زمانی که ملانینها در یک نقطه از پوست تجمع داشته باشند ما شاهد ایجاد لک در آن نقطه خواهیم بود.
مجموعه اوریفلیم دیجی بستری مناسب برای تهیه انواع ضد لک با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت می باشد. شما عزیزان می توانید برای خرید محصولات به منو فروشگاه مراجعه نمائید. در ادامه به بررسی دلایل ایجاد لک، راه های پیشگیری و درمان این معضل خواهیم پرداخت. و همچنین محصولاتی که برای این منظور می توانید مورد استفاده قرار دهید مورد معرفی می شود. برای ادامه این مطلب با ما همراه باشید


لک چیست و چگونه بوجود می آید | اوریفلیم دیجی
درمان لک  | اوریفلیم دیجی

راه درمان لک چیست؟


برای درمان لک باید چند مرحله را بطور کامل انجام دهید تا درمان رفع لک به درستی صورت پذیرد:
۱ – پاک کردن پوست استفاده از شوینده ویژه لک و روشن کننده در برنامه روزانه ، صبح و شب .
۲- هیدراتاسیون یا همان مرطوب کردن پوست پس از آنکه عمل شستشوی پوست انجام شد ، ازیک مرطوب کننده مخصوص نوع پوست خود که ممکن است چرب ، خشک ، مختلط یا نرمال باشد استفاده کنید.
۳- درمان در این مرحله از دو محصول لایه بردار و ضد لک بطور همگام استفاده کنید.
۴- نگهداری و محافظت استفاده از ضد آفتاب و محصولات ضد آلودگیهای محیطی که بسیار نقش مهمی در جلوگیری از ایجاد لک و همچنین درمان آنها دارد.

راه درمان لک | اوریفلیم دیجی

روش درمان لک | اوریفلیم دیجی

چگونه لک را از بین ببریم؟

روش درمان لک :
در هفته ی اول شروع درمان هر صبح و شب پس از شستشو با شوینده مناسب پوستتان ، مرطوب کننده را روی پوست بزنید. صبحها پس از بیدار شدن از خواب و شبها پیش از خواب این برنامه را انجام دهید.
در مرحله ی لایه برداری ، قبل از استفاده از لایه بردار مناسب پوستتان ، حتما در مورد حساسیت روی پوست شما آنرا تست کنید. بدین صورت که برای اولین روز شروع برنامه و در اولین شب کمی از لایه بردار را روی ساعد دست یا بازوی خود بمالید و در صورتی که پوست واکنشی از خود نشان نداد میتوانید در هفته ی اول ، دوشب در هفته ، قبل از خواب روی پوست بمالید و بمدت یکساعت تا یک‌ونیم ساعتِ بعد شستشو دهید و سپس مرطوب کننده را روی پوست بزنید تا صبح فردا که از خواب بیدار خواهید شد.
از هفته ی دوم میتوانید برنامه لایه برداری را سه شب در هفته انجام دهید و شبهایی که برنامه لایه برداری ندارید از ضدلک بجای آن استفاده کنید.در واقع یک شب در میان ، یک شب لایه بردار و یک شب ضدلک رو استفاده کنید.
اگر فکر میکنید پوست حساسی دارید لایه بردار را بعد از یکساعت و نیم و یا حداکثر دوساعت از روی پوست خود بشویید ، اما اگر پوستتان حساس نیست میتوانید اجازه دهید لایه بردار تا صبح روی پوستتان بماند و بعد برای برنامه ی صبح آنرا از روی پوست بشویید.
در مرحله بعد هم همانطور که قبلا گفته شد با توجه به اینکه فرایند رفع لک با لایه برداری سطح پوست همراه است و پوست شما در این دوره حساس میشود ، در طول تمام روز ضدآفتاب را روی برنامه ی مراقبتی خود بزنید و حتی اگر تابش نور خورشید به منزل شما شدید است در منزل هم از ضدآفتاب استفاده کنید. و طبعا ضد آفتابی که ما به شما پیشنهاد میدهیم ، انواع کرمها ، لوشن ها و ژلهای ضد آفتاب اوریفلیم است.


نکته قابل توجه!!!

خبر خوشی که برای شما داریم این است که در محصولات ضد لک اوریفلیم ، آبرسانی و مرطوب کنندگی بعنوان یک اصل اساسی در مراقبت پوست گنجانده شده و شما میتوانید در برنامه روزانه مراقبتی خود با استفاده از کرمهای ضدلک روز و شب اوریفلیم ، ویژگیهای لایه برداری و آبرسانی و مرطوب کنندگی مورد نیاز را توأماً داشته باشید و از این نظر هزینه مراحل درمان بصرفه تر خواهد بود.   انواع ستهای ضدلک اوریفلیم محصولی بهمراه دارند با عنوان "سرم ضدلک" که در برنامه روزانه ی خود میبایست بعد از شستشوی پوست ، از سرم ضد لک جهت آماده سازی پوست برای تاثیرپذیری چندبرابری کرمهای روز و شب استفاده کنید. پس از شستشوی پوست ، مقداری از سرم را روی پوست بزنید(توجه داشته باشید که سرم به منطقه دور چشم نرسد) و تا جذب کامل ماساژ دهید و پس از جذب کرم روز و یا شب را روی آن بمالید.
فروشگاه اینترنتی "اوریفلیم دیجی" افتخار دارد که در تامین این محصولات با بهترین قیمت و تضمین کیفیت و اصالت محصول و همچنین ارائه مشاوره رایگان همواره همراه شما باشد.


خرید محصولات ضد لک اوریفلیم  | اوریفلیم دیجی

انواع محصولات ضد لک و روشن کننده اوریفلیم

محصولاتی همچون مجموعه مراقبتی ضدلک و روشن کننده اپتیمالز ایون اوت و پکیج مراقبتی ضدلک و روشن کننده برایت سابلایم نویج که در اثرگذاری جهت رفع لک به خوبی آزمون خود را پس داده اند و در بین مصرف کنندگان محصولات ضد لک از محبوبیت قابل توجهی برخوردارند. محصولات اپتیمالز ایون اوت شامل شوینده ، تونر ، سرم ، کرم روز ، کرم شب و کرم دورچشم اپتیمالز ایون اوت هستند. و پکیج مراقبتی نویج برایت سابلایم شامل شوینده+تونر در یک محصول ، سرم ، کرم روز ، کرم شب و کرم دورچشم سابلایم نویج است. توصیه میشود در برنامه روتین مراقبتی خود برای بدست آوردن بهترین تنیجه ، هرکدام از ستهای محصولات ضد لک معرفی شده از کمپانی اوریفلیم را همگام با هم استفاده کنید و به هرکدام از آنها به تنهایی اکتفا نکنید. تجربه نشان داده که استفاده همگام ست‌های مراقبتی اوریفلیم میتواند بازدهی هفت برابر بیشتر از استفاده به تنهایی کرمها ، سرم و یا محصولات دیگر این ست‌ها داشته باشد.


محصولات اپتیمالز ایون اوت شامل شوینده ، تونر ، سرم ، کرم روز ، کرم شب و کرم دورچشم اپتیمالز ایون اوت هستند. و پکیج مراقبتی نویج برایت سابلایم شامل شوینده+تونر در یک محصول ، سرم ، کرم روز ، کرم شب و کرم دورچشم سابلایم نویج است.
امیدواریم که از این مطلب بهره لازم را برده باشید. همواره می توانید قبل از خرید محصولات یاد شده با شماره های موجود در وبسایت اوریفلیم دیجی تماس گرفته و با کارشناسان و مشاوران این مجموعه ارتباط برقرار کنید و مشاوره رایگان دریافت نمائید. برای مراجعه به صفحه تماس به راحتی از لینک زیر استفاده نمائید.

اوریفلیم دیجی