advertise

تکنولوژی ترانس‌درمال چیست

اوریفلیم دیجی

تکنولوژی ترانس‌درمال چیست؟

    در این نوشتار بر آنیم تا به این آگاهی برسیم که فناوری ترانس‌درمال چیست و چگونه باعث میشود که میزان جوابدهی آن نسبت به مصرف قرصها و شربتها و همچنین تزریق بیشتر باشد.


اوریفلیم دیجی

اوریفلیم دیجی

نیازهای بدن ما برای تندرستی

بدن ما برای سلامتی و کارایی بالاتر روزانه به ۱۹۶ نوع ویتامین و مینرال نیاز دارد. اما با سبک زندگی ماشینی که داریم عملا توانایی این را نداریم که این ویتامینها و مینرالها را به بدنمان برسانیم.هنگام استفاده از قرصها و شربتها هفتاد درصد از ویژگیهای آنها بواسطه کبد ، معده ،روده و کلیه ها از بین میرود و باقیمانده آن هم ماندگاری چندانی در بدن ندارد.تزریق به نسبت قرصها و شربتها جوابدهی بهتری دارد چرا که سیستم گوارش در پردازش آن درگیر نیست.اما تزریق فرایندی تهاجمی است و دوز زیادی از یک ماده به یکباره وارد بدن میشود و البته امکان این نیست که ما تزریق را هر روز انجام دهیم.


چرا تکنولوژی ترانس‌درمال کارایی بسیار بالاتری در برابر مکملهای خوراکی و تزریقی دارد؟

فناوری ترانسدرمال این امکان را در اختیار ما میگذارد تا تمام این ویتامینها و مینرالهای مورد نیاز بدن را بدون درگیر شدن سیستم گوارش ، مانند آبیاری قطره‌ای و در ۲۴ ساعت شبانه‌روز به بدن خود برسانیم. نحوه کاربرد این فناوری بدین گونه است که تمامی این ترکیبات لازم برای بدن را با سری چسبهای مکمل در خود بصورت میکروکپسول تعبیه دارد. زمانیکه چسب ترانس‌درمال روی پوست قرار میگیرد ترکیبات داخل آن از راه روزنه های ریز پوستی مستقیما وارد سیستم گردشش خون میشود و با سرعت گردش خون که ۳۷ سانتی‌متر بر ثانیه است در تمام بدن به حرکت در میآید و هرجای بدن که دچار کمبود این ترکیبات باشد را جبران میکند.

اوریفلیم دیجی

اوریفلیم دیجی

فناوری ترانسدرمال در محصولات بگون BGON

فناوری ترانس‌درمال که در باندهای تولیدی شرکت بگون بکار رفته است از نوع پیشرفته‌ی ترانس‌درمال است ، به این دلیل که مکانیزم آن از نوع موج فوتوشیمیایی است که یک سری کانالهای گذرا از راه لایه‌ی اپیدرم پوست (لایه بیرونی پوست) ایجاد میکند و همین ویژگی موجب میشود که جذب مواد بالاتر رود. این تکنولوژی اُوردوز ندارد به این دلیل که پوست ما هموشمند است و هر ماده ای را نمیپذیرد و به خود راه نمیدهد.همچنین این تکنولوژی تداخل دارویی هم ندارد.