advertise

تونر چیست و کاربرد آن در مراقبت و پاکسازی پوست چگونه است؟

تونر چیست و کاربرد آن در مراقبت و پاکسازی پوست چگونه است؟ | اوریفلیم دیجی

تونر چیست؟

مسلما نگهداری و مراقبت از پوست ، به ویژه برای بانوان ، یکی از مشغولیات روزمره است که انجام آن نیازمند یک سری فرآیندهای روتین منظم به صورت روزانه است . به کارگیری تونر یکی از این روش ها است ، که برای بسیاری از افراد همچنان ناشناخته مانده است.ما در فروشگاه اوریفلیم دیجی به سوالاتی همچون "تونر چیست " و "چرا باید از تونر استفاده کنیم " و"چگونه تونر را انتخاب کنیم ” پاسخ می دهیم. و البته مهمترین سؤال این است که تونر چیست و کاربرد آن در مراقبت و پاکسازی پوست چگونه است؟
تونر صورت چیست؟

تونرها محصولاتی هستند که بعد از شست و شوی صورت و تمیز کردن پوست، برای تنظیم ph پوست مورد استفاده قرار می‌گیرند. تونرها مرطوب کننده‌هایی مایع هستند که در واقع سطح پوست را تقویت کرده و به شادابی، طراوت، نرمی و آب رسانی آن کمک می‌کنند.اگر پوست چرب یا مختلط دارید، استفاده از یک تونر مناسب، چربی اضافی و منافذ باز‌ پوست شما را کاهش می‌دهد. از سوی دیگر استفاده از تونرها برای پوست‌ خشک، حساس و نرمال، به کاهش قرمزی و پوسته پوسته شدن آن کمک می‌کند. شما عزیزان با وارد شدن به منوی فروشگاه اینترنتی اوریفلیم دیجی،امکان مشاهده،انتخاب و خرید انواع محصولات آرایشی را خواهید داشت. امکان خرید تونر شاداب‌کننده آلوئه‌ورا و نارگیل لاونیچر، خرید تونر تی‌تری و لیمو TEA TREE، خرید تونر پرتقال‌زردآلو لاونیچر، تونر ضدلک اپتیمالز ایون‌اوت Optimals Even Out و تونر پیور اسکین ویژه پوستهای خیلی چرب و جوشدار و بسیاری دیگر از محصولات در فروشگاه ما فراهم آمده است.


تونر چیست | اوریفلیم دیجی

دلیل استفاده از تونر چیست؟

بخش مهمی از فرآیند مراقبت روزانه ی پوست استفاده از یک تونر مناسب است. اگر چه در گذشته باور بر این بود که این نوع محصولات به دلیل وجود الکل در ترکیبات خود رطوبت پوست را از بین می‌برند، اما واقعیت این است که یک تونر مناسب سرشار آنتی اکسیدان‌ها، ترکیبات احیا کننده و ترمیم کننده است که پوست را تغذیه کرده و نقش مهمی در سلامت آن دارد.
تاثیر یک تونر خوب در مراقبت از پوست

طراوت،شادابی و سرزندگی پوست شما با یک تونر با کیفیت همچون انواع تونرهای اوریفلیم ، با فرمولاسیون مناسب پوست شما و سرشار از ترکیبات مفید می تواند به دست بیابد . پس از پاک کردن آرایش و شست و شوی پوست با انواع کلینزرهای اوریفلیم ، دلیل استفاده از تونرها ،احیا و تغذیه ی پوست است. موضوعی که می‌تواند نقش مهمی در کمک به سلامت پوست ایفا کند.حتی اگر از ملایم‌ ترین شوینده ی صورت موجود در بازار هم استفاده کنید، استفاده از یک تونر باعث می‌شود موادی که شدیدا مورد نیاز هستند ( که به واسطه‌ی استفاده از شوینده‌ها از پوست پاک می‌شوند) مجدداً احیا شوند.
مقدار زیادی از آنتی اکسیدانها ، عوامل تسکین دهنده و ترکیبات آب رسان حیاتی و مورد نیاز پوست ، مواردی هستند که یک تونر خوب می‌تواند به سرعت و به صورت اساسی تامین کند
استفاده از یک تونر مناسب نه تنها باعث تقویت ظاهر بافت سطحی پوست می شود، بلکه به شادابی، نرمی و آب رسانی آن نیز کمک می‌کند؛ در عین حال آخرین آثار باقی مانده ی آرایش را نیز از پوست‌تان پاک می‌کند.
با انتخاب درست تونر (با فرمول مناسب برای پوست‌تان) به مرور شاهد نتایج خوبی خواهید بود. همان‌طور که بسیاری پزشکان پوست تصدیق می‌کنند ،امروزه استفاده از تونر، دیگر یک انتخاب نیست، بلکه یک ضرورت است.مشاوران ما در اوریفلیم دیجی راهنمایی های لازم را در جهت انتخاب محصول شایسته تر به شما ارائه می نمایند.از دیگر محصولات موجود در فروشگاه اوریفلیم دیجی ،کرم ابرسان اوریفلیم، ریمل ابرو اوریفلیم، ریمل تقویت کننده مژه اوریفلیم، ریمل the one اوریفلیم و ریمل دوسر اوریفلیم می باشد.


دلایل استفاده از تونر | اوریفلیم دیجی

فواید استفاده از تونر چیست ؟

تونرهای چای سبز از لاین لاونیچر اوریفلیم برای افرادی که پوست چرب و مستعد آکنه دارند ، همچنین برای پوستهای خیلی چرب و مستعد جوش ، تونرپیوراسکین اوریفلیم، برای کسانی که دارای پوستی خشک هستند تونر گوجی‌بری لاونیچر اوریفلیم و یا کسانی‌ که دارای پوست نرمال و به دنبال تمیزی بیشتر پوست (پس از آرایش یا استفاده از یک محصول سنگین پوستی مثل ضدآفتاب) هستند تونرهای آلوئه‌وراونارگیل ویا تونر پرتقال‌زردآلوی لاونیچر اوریفلیم بسیار مفیدند.
همچنین برای انواع پوستهایی که به دلایل مختلف بر روی آن ایجاد کل و یا تیرگی شده ، پیش از استفاده از سرم و یا کرمهای روز یا شب ضدلک ، تونر ایون‌اوت اپتیمالز و یا تونر ست نویج سابلایم در برطرف سازی انواع لک میتواند تاثیر قابل توجهی داشته باشد. و هم اینکه قبل از استفاده از انواع محصولات ضدپیری و ضد چروک مانند ستهای ضدچروک اپتیمالز و ضدپیری نویج اوریفلیم نیز بکار بردن تونر مربوط به همان ست یقینا آماده سازی پوست برای تاثیر کامل در رفع عوارض به وجودآمده را موجب می گردد.
پس از پاکسازی پوست و شست و شوی صورت (حتی با استفاده از مواد شوینده ملایم) مدت‌ها طول می‌کشد تا پوست، مواد مغذی یا حیاتی ای که به واسطه‌ی این مواد، پاک شده یا از بین رفته اند را احیا کند. به همین دلیل یک تونر خوب می‌تواند نقش مهمی در زمینه احیای پوست، داشته باشد. با این وجود مزایای استفاده از تونرها، تنها محدود به این موارد نیست.


فوید استفاده از تونر | اوریفلیم دیجی

دیگر مزایای استفاده از تونر عبارتند از:
۱٫ بسته شدن منافذ پوست کافی ست مقدار کمی تونر را بر روی یک پنبه‌ی نرم یا پد آرایشی ریخته، آن را بر روی پوست بکشید تا چربی‌های اضافی پوست‌تان پاک شده و منافذ باز آن بسته شوند.
۲٫ تنظیم سطح PH پوست پوست ما به طور طبیعی اسیدی است (با PH بین ۵ تا ۶) اما به دلیل خاصیت قلیایی صابون، این تعادل پس از شستن پوست از بین می‌رود. هنگامی‌که این اتفاق می‌افتد پوست باید تلاش زیادی کند تا به حالت عادی بازگردد، اما استفاده از یک تونر مناسب می‌تواند به تسریع بازیابی این تعادل کمک کند. خرید تونر تی‌تری و لیمو TEA TREE متناسب با ph پوست شما می باشد.
۳٫ ایجاد لایه‌ی محافظتی روی پوست تونرها به بستن منافذ و سفت شدن شکاف‌های سلولی کمک می‌کنند، در عین حال باعث کاهش نفوذ ناخالصی‌ها و آلودگی‌های محیطی به پوست می‌شوند. این محصولات، حتی می‌توانند یک لایه‌ی محافظتی روی پوست ایجاد کنند تا از نفوذ کلر و مواد معدنی موجود در آب لوله کشی (به پوست) جلوگیری شود.
۴٫ مرطوب کردن پوست برخی تونرها رطوبت را جذب می‌کنند تا پوست را مرطوب نگه دارند.
۵٫ شادابی پوست تونرها همچنین می‌توانند جایگزین شستن پوست شوند. این کار باعث می‌شود پوست شما احیا شده و طراوت خود را حفظ کند.
۶٫ جلوگیری از ایجاد موهای زیرپوستی تونرها حاوی اسید گلیکولیک یا سایر آلفا هیدروکسی اسیدها هستند که در جلوگیری از رویش موهای زیرپوستی و نظافت آن ها موثرند.که تمام این نیازها را می توان با استفاده از تونرهای بسیار باکیفیت اوریفلیم ، تولید شده از عصاره انواع گیاهان برطرف کرده و برای پوستتان شادابی ، حس و حال و پاکسازی عمیق را ارمغان می آورد. خرید تونر پرتقال‌زردآلو لاونیچر فروشگاه اوریفلیم دیجی به جلوگیری از ایجاد موهای زیرپوستی شما کمک می کند.


مزایای استفاده از تونر | اوریفلیم دیجی

نکات مهم در انتخاب یک تونر چیست ؟

فاکتورهای موثر در انتخاب تونر مناسب شامل موارد زیر است:
نوع پوست

اگر پوست خشکی دارید، ترجیحاً از تونری با ترکیبات آبرسان استفاده کنید که در اینجا به شما انواع تونر ویژه ی پوست خشک همچون تونر گوجی‌بری لاونیچر اوریفلیم و یا تونرهای هیدراکر اپتیمالز و چنانچه پوست تان چرب است، محصولاتی با فرمول ویژه پوست چرب مانند تونر چای سبز لاونیچر و یا تونر هیدرامات اپتیمالز ویژه ی پوست چرب را انتخاب نمایید. خرید تونر شاداب‌کننده آلوئه‌ورا و نارگیل لاونیچر فروشگاه اوریفلیم دیجی از دیگر پیشنهادهای ما به شما مشتریان گرامی می باشد.
ترکیبات مفید

ترکیبات موثر و مفید عبارتند از:
 آنتی اکسیدان‌ها  ترکیبات ضد التهاب  ترکیبات احیاکننده‌ی پوست  اسیدهای هیالورونیک  سرامیدها  گلیسیرین  پانتنول سی وایپ (sea whip: نوعی ضد التهاب بسیار قوی)  ویلو هرب (willow herb)
ترکیبات مضر

ترکیبات مضر و نامناسب عبارتند از:
 اتانول  منتول  ترکیبات عطری  ترکیبات تحریک کننده پوست این ترکیبات باعث تحلیل رفتن بافت‌های پوست شده و بر علیه مواد مفیدی که پوست را سالم نگه می‌دارند، عمل می‌کنند.
بهترین زمان برای استفاده از تونرها چه وقت است؟

بهترین زمان برای استفاده از تونرها ،بعد از تمیز کردن و پاک کردن آرایش از پوست است. تونرها یک لایه‌ی پایه برای باقی محصولات مراقبت از پوست ایجاد می‌کنند.
باید و نبایدهای استفاده از تونر

اگرچه تمام شرکت‌های آرایشی باید تونر‌هایی با پیشرفته‌ترین فرمول‌ها را به مشتریان خود عرضه کنند، اما متاسفانه در واقعیت هنوز در بسیاری از سازندگان این لوازم شاهد این اتفاق نبوده‌ایم. در کمال تاسف بسیاری از برندها، تونرهایی سرشار از ترکیبات مشکل‌ساز یا ناکارآمد را به بازار عرضه می کنند. اما ما براین اعتقاد راسخ هستیم که شرکت بزرگ اوریفلیم به عنوان دومین برند آرایشی و بهداشتی دنیا ، دوست دار طبیعت و با محصولاتی برآمده از دل طبیعت این تعهد را به خوبی به انجام رسانیده و در تولید انواع محصولات خود ، پایه‌ی گیاهی محصولات را در اولویت تولید قرار داده و هرگز از رسالت خود در این راستا عقب نشینی نکرده است. اوریفلیم دیجی به شما پیشنهاد می نماید که تونر مناسب نوع پوست خود را از میان انواع تونرهای گیاهی اوریفلیم امتحان نمایید.جهت مشاوره ی رایگان با تیم کارشناسی ما در فروشگاه اوریفلیم دیجی تماس حاصل نمایید.


ترکیبات مضر
از تونری که حاوی اتانول، منتول یا سایر ترکیبات تحریک کننده ی پوست است، اجتناب کنید. عوارض این تونر چیست ؟ ترکیبات نام برده، باعث قرمزی و التهاب پوست شده و علیه مواد مغذی (که پوست را سالم نگه می‌دارند) عمل می‌کنند.
تونرهای فاقد مواد مغذی

اگر چه اغلب این تونرهای ساده و فاقد مواد مغذی ضرری برای پوست ندارند اما مفید هم نیستند. بنابراین از به کار بردن آن خودداری کنید. متاسفانه بسیاری از تونرها فاقد مواد مغذی قوی بوده و پوست را تشنه‌تر می‌کنند. گفتنی اینکه بهترین تونرها، آن‌هایی هستند که ترکیبات مفید موردنیاز پوست را تامین می‌کنند. فروشگاه اوریفلیم دیجی به شما این اطمینان را می دهد که تمامی محصولات ما از موارد اولیه ی مرغوب تهیه شده و از برندهای معتبر جهانی می باشند. به یاد داشته باشید تونرهای خوب تاثیر به سزایی بر سلامت پوست دارند، در حالی که تونرهای بد به مرور اثر سوء بر پوست می‌گذارند.
تونر مناسب نوع پوست

حتما توجه داشته باشید که تونری با فرمولاسیون مناسب و متناسب با نوع پوست تان انتخاب کنید، در این صورت خواهید دید که به مرور زمان و با استفاده روزانه و منظم، نتایج خوبی در پوست تان ایجاد می‌شود. پس باز هم به این جمله می‌رسیم که امروزه استفاده از تونر دیگر یک انتخاب نیست، بلکه ضرورت است.فروشگاه اوریفلیم دیجی بهترین مرجع کسب اطلاعات و خرید محصولات آرایشی و بهداشتی،ارائه دهنده ی تونر مناسب نوع پوست شما می باشد.
و اما ...

اکنون که با انواع تونر و شیوه ی کاربرد آنها آشنا شدید ، می خواهیم به شما انواع تونر اوریفلیم را معرفی کنیم. کمپانی دوست داشتنی اوریفلیم برای شما با هر نوع پوست و هر سلیقه ای ، انواع تونر با ترکیبات گیاهی را به تولید رسانده و ما ، گروه اوریفلیم دیجی ، به عنوان ارائه دهنده‌ی محصولات اصلی اوریفلیم این اطمینان را به شما می دهیم که با ارتباط با ما از طریق منوی تماس با ما و پس از دریافت مشاوره‌ی مورد نیاز در جهت استفاده از تونر مناسب پوست تان، تونر مورد نیاز شما از طریق پست ، در سریعترین زمان ممکن برای شما ارسال می شود. تونرهای اوریفلیم در انواع مختلف بسته به نوع نیاز شما از قبیل:
- تونرهای آب رسان ویژه انواع پوست -تونرهای ضد لک ویژه انواع پوست - تونرهای ویژه ضد چروک و ضد پیری - تونرهای ویژه پاک سازی برای انواع پوست و دیگر انواع تونر که هر نوع نیاز شما را برآورده خواهد کرد.
شاداب و تندرست باشید
گروه اوریفلیم دیجی