advertise

خوشبوترین عطر های اوریفلیم

خوشبوترین عطر های اوریفلیم | اوریفلیم دیجی

عطرهای اوریفلیم برای همه سلیقه ها

اوریف لیم یک شرکت لوازم آرایشی سوئدی است که در سال ۱۹۶۷ توسط دو برادر یوناس و رابرت آف جوکنیک و یک شریک تجاری بنگ‌هلستن تاسیس شد. آنها از زیبایی طبیعی سایر افراد در سراسر دنیا الهام گرفته اند. محصولات آنها بر اساس مواد طبیعی است و هرگز روی حیوانات آزمایش نمی شود. نام "اوریف لیم" اشاره به پرچم پادشاهی قرون وسطایی فرانسه دارد که در میدان جنگ افراشته میشد و به "شعله طلایی" ترجمه می شود. در این مقاله با ما همراه باشید تا به بررسی خوشبوترین عطر های اوریفلیم بپردازیم. نتایج این مقاله بر اساس میزان فروش این عطر ها و محبوبیت آنها میان خریداران به دست آمده است. با ما در اوریفلیم دیجی نمایندگی رسمی محصولات اوریفلیم همراه باشید. شما می توان هر کدام از عطر های معرفی شده در مقاله زیر را در فروشگاه اوریفلیم سفارش دهید و درب منزل تحویل بگیرید.
اوریفلیم محصولات خود را از طریق یک سیستم توانمند فروش مستقل ، که در حال حاضر بیش از ۳.۶ میلیون نفر است ، مستقیماً به مشتری می رساند. این شرکت با شروع در یک دفتر دو اتاقه در استکهلم ، به کشورهای دیگر در اسکاندیناوی گسترش یافت و در سال ۱۹۷۰ وارد انگلستان شد. اوریف لیم از آن زمان به بقیه اروپا ، مناطقی از آسیا و آمریکای جنوبی گسترش یافته است و در حال حاضر در بیش از ۶۰ کشور با کارخانه های مستقر در لهستان ، هند ، سوئد ، چین و روسیه در دسترس است.
عطرها از محصولات مهم در تولیدات اوریف لیم هستند. این شرکت عطرهایی برای آقایان ، خانمها و بازار جوانان و همچنین نسخه های مناسب موقعیت های خاص ارائه می دهد که رایحه های منحصر به فردی هستند. بخش عطر اوریفلیم ۳۵۴ رایحه مختلف درعطرهای تولیدی خود دارد. اولین نسخه در سال ۱۹۹۰ ایجاد شد و جدیدترین آن مربوط به سال ۲۰۲۲ است.
فروشگاه اینترنتی اوریفلیم دیجی ، دارای نماد الکترونیک(Eنماد) و مجوزهای لازم در راستای فروش اینترنتی محصولات آرایشی و بهداشتی ، افتخار دارد تا بر اساس سلیقه های مختلف شما عزیزان ، انواع عطرهای دارای تنوع بسیار بالای اوریفلیم را در کمترین زمان و همچنین با تضمین اصالت و کیفیت محصول به شما خریداران گرامی ارائه دهد.
اگر عطر مورد نظر شما در بین محصولات موجود در فروشگاه نبود ، میتوانید با مطالعه کاتالوگهای ماهیانه اوریفلیم ، محصول مورد نظر خود را یافته و با مشاوره گرفتن از کارشناسان سایت از طریق منوی تماس با ما ، با ما در میان گذاشته و با سفارش محصول مورد نظر در سریعترین زمان ممکن آن را دریافت نمایید.


هفت مورد جالب توجه درباره عطرهای اوریفلیم

بدون شک میدانید که اوریفلیم تنوع عطر بسیار زیادی دارد ، اما آیا می دانید اوریفلیم در میان بزرگترین مارک های صنعت عطر سازی است؟ یا اینکه ما فقط با بهترین سازندگان عطر دنیا کار می کند؟

برای آگاهی بیشتر شما را به توضیحات تکمیلی دعوت میکنیم.
  ۱- بیش از ۵۰ سال تجربه در تولید اوریفلیم

    از زمان راه اندازی در سال ۱۹۶۷ ، بیش از ۵۰ سال بالاترین تخصصها را در صنعت زیبایی کسب کرده است و این تجربه به کمک می کند که تیم عطر اوریفلیم رایحه هایی ایجاد کند که مردم واقعاً آنها را دوست دارند!

۲- اوریفلیم با عطرهای عالی کار می کند

    کمپانی اوریفلیم افتخار دارد که با بهترین سازندگان عطر جهان مانند Master Perfumers Olivier Cresp ، Maurice Roucel و Nathalie Lorson همکاری می کند . اینها نمادهای صنعتی هستند که عطرهای معروف جهانی را ایجاد کرده اند.

۳- اوریفلیم برنده چندین جایزه عطر

    عطرهای اوریفلیم تحسین گسترده خوانندگان مجلات پرفروش و جوایز معتبر FiFi که توسط سازمان های عضو بنیاد عطر برگزار می شود ، به دست آورده است. اخیراً ، My Destiny برنده Lifestyle Femme در جوایز FiFi ۲۰۱۶ روسیه شد ، این کار مانند بردن جایزه اسکار در دنیای عطرها است.

۴- اوریفلیم یکی از بزرگترین مارک های جهانی است

    عطرهای اوریفلیم در بیش از ۶۰ کشور جهان طرفدار دارند. و در بیشتر این کشورها در میان ۵ فروشنده برتر عطر میباشد. افتخاری که یکی از چندین دستاورد این کمپانی است.

۵- اوریفلیم کیفیت رایحه عطر را ثابت کرده است

    شرکت اوریفلیم تلاش می کند تا از سطح کیفی بالای عطرهای معتبر برخوردار شود و از آنها فراتر برود. این شرکت به همراه سازندگان عطر آزمایشاتی را انجام می دهد تا اطمینان حاصل کند که سطح کیفیت عطرهای تولیدی با استانداردهای عطر سازی معتبر مطابقت داشته باشد. آزمایش ها با پانل های آموزش دیده حرفه ای انجام می شود و تأثیر عطر ، پخش و ماندگاری را در ۸ ساعت اندازه گیری می کند.

۶- اوریفلیم هر یک ثانیه یک عطر می فروشد

    انواع رایحه عطرهای اوریفلیم آنقدر محبوب هستند که در هر ثانیه یک بطری عطر از اوریفلیم بفروش میرسد. این بسیار قابل توجه است!

۷- اوریفلیم تقریباً ۳۵۰ نوع رایحه مختلف را دارد
    اوریفلیم با داشتن طیف وسیعی از رایحه های زنانه و مردانه ، در حال حاضر تقریباً ۳۵۰ رایحه مختلف از عطرهای اوریفلیم در سراسر جهان وجود دارد. به راحتی میتوانید عطر دلخواه خود را در بین عطرهای اوریفلیم پیدا کنید!


بررسی بهترین عطرهای اوریفلیم ۲۰۲۱



برترین عطر های مردانه اوریفلیم | اوریفلیم دیجی

Eclat Style Parfum پرفیوم مردانه اکلت استایل | اوریفلیم دیجی

پرفیوم مردانه اکلت استایل Eclat Style parfum

Eclat Style by Oriflame
عطری است کامل برای آقایان.
این عطر نسبتا جدید با سبک Eclat در سال ۲۰۱۹ وارد مجموعه محصولات اوریفلیم شد. سبک Eclat توسط Emilie (Bevierre) Coppermann و Alienor Massenet ایجاد شد. Eclat Style یکی از لطیف ترین و ظریف ترین عطرهای مردانه برای آقایان است که توسط دو استاد عطر ساز با برخی از معتبرترین ترکیبات عطر ایجاد شده است. رایحه ای بی انتها ، مدرن و مردانه با ترکیبی از نت De Laire Sellier Accord که نمونه ای از جذابیت و ظرافت پاریسی است.
پرفیوم با ماندگاری بالا و پخش بوی عالی


Signature parfume For Men پرفیوم جذاب مردانه سیگنیچر اوریفلیم

با Signature Parfum ، خود واقعیتان را با غرور نشان دهید.
رایحه ای جاودانه و در عین حال مدرن که جلوه زیبای امضاگونه شما را ماندگار می کند.
فلفل صورتی تند که توسط استاد عطرساز اولیویر کرسپ و پسرش سباستین ساخته شده است ، ادویه ای تازه به این رایحه چوبی مردانه می بخشد، زیرا ویژگی منحصر به فرد چوب لطیف سدر کیفیتی ماندگار به عطر بخشیده است. یک پرفیوم کلاسیک مدرن که قرار است در طول سالها تبدیل به سبک شما و رایحه همیشگی امضای شما شود. خودِ واقعیتان را با Signature Parfum در آغوش بگیرید. فقط یکی از شما وجود دارد و این امضای شماست. با Signature for Him Perfume هر ثانیه زندگیتان لحظه ای فراموش نشدنی است...
پرفیوم سیگنیچر از شما با عطرهای جاودانه و مدرن خود که توسط عطرسازان مشهور جهان ساخته شده است، جلوه ای زیبا به جا می گذارد. علاوه بر اسانس‌هایی که با الکل طبیعی فرموله شده است، با طراحی منحصر به فرد خود که به یک قاب عکس چوبی سازگار با محیط زیست تبدیل می شود، شما را مجذوب خود می کند. می توانید از قاب چوبی مستقل از بطری استفاده کنید. زیرا خاطرات بخشی از زندگی ما هستند! از داشتن این عطر جذاب هرگز پشیمان نخواهید شد.
رایحه‌ی این پرفیوم بسیار به عطر معروف و گرانقیمت "اوِنتوس کرید" نزدیک است.

پرفیوم مردانه سیگنیچر اوریفلیم

Signature parfum For Her پرفیوم زنانه سیگنیچر

Signature parfum For Her پرفیوم زنانه سیگنیچر

Signature Parfum For Her
با Signature Parfum کسی که واقعا هستید را در آغوش بگیرید.
رایحه ای جاودانه و در عین حال مدرن ، جلوه زیبایی از یک امضا را ایجاد می کند که ماندگار است. فلفل صورتی گازدار که توسط استاد عطرساز اولیویه کرسپ و پسرش سباستین ساخته شده است، وجهی درخشان به این رایحه زیبای زنانه می بخشد، زیرا Fleur de Lavande با ته رنگ های گلی و چوبی شکوفا می شود. یک پرفیوم کلاسیک مدرن که قرار است در طول سال‌ها تبدیل به سبک ویژه و رایحه ای بعنوان امضای شما شود. با Signature Parfum خودِ واقعی را آشکار کنید.
فقط یکی از شما وجود دارد و این امضای شماست.

نت آغازین: لوندر فرانسوی و فلفل صورتی
نت میانی : گلهای چمنی و چوب صندل شرقی
نت پایانی : میوه های خوش‌عطر


اوریفلیم دیجی

DIVINE Exclusive Eau de Parfum

ادوپرفیوم زنانه جذاب و خاص دیواین اکسکلوسیو اوریفلیم


با Divine Exclusive، درخششی را از درون بتابانید و کیفیت ستاره گونه ای غیرقابل انکار را فوران کنید.

این ادو پرفیوم ممتاز قدرتمند با آکورد انحصاری Shining Star و عملکرد اثبات شده Long Sillage برای تأثیر ستاره ای نهایی ایجاد شده است، این ادوپرفیوم ممتاز قدرتمند و جذاب، یک دسته گل درخشان را ساتع می کند که با مسیری باشکوه می درخشد. این رایحه درخشان و در عین حال گرم، قرار است تأثیر ستاره ای فراموش نشدنی بر جای بگذارد و سرها را به گردش درآورد.
Divine Exclusive Eau de Parfum
به شکلی مجلل در یک بطری پر زرق و برق الهام گرفته شده از لباس های مد روز قرار گرفته است که با کریستال های درخشان Swarovski® تزئین شده است.
نت های درخشان مرکبات ماندارین سیسیلی، ترنج و توت فرنگی وحشی وسوسه انگیز عطر را با جذابیت مغناطیسی باز می کنند تا تاثیر آغازین خیره کننده و قدرتمندی داشته باشند. با باطنی گرم و قرمز در قلب ، آکورد انحصاری ستاره درخشان در مرکز این صحنه قرار می گیرد. دسته گلی درخشان از گل صد تومانی و یاس که با یک مسیر فراموش نشدنی و فریبنده می درخشد. نت‌های چوبی گرم و غنی از نعناع هندی پریزما ماندگار می‌شوند و زرق و برق جاودانی را تاب می‌دهند.


Giordani Gold Essenza Parfum

پرفیوم زنانه
لوکس و درخشان گنجانده شده در بطری شیشه ای نفیس با دری همچون کلاهی زیبا که با "ورق طلای واقعی ۱۸عیار" پوشیده شده است تا عطری با غلظت و ماندگاری بالا و پخش بوی عالی ، جلوه ای از تجمل و صنعت واقعی را القا کند.
یک عطر لاکچری با رایحه های چوبی و گلی که زیبایی های زندگی را القا می کند.
پرفیوم با شکوه و درخشان Giordani Gold Essenza با نت ترنج درخشان کالابری آغاز میشود می شود تا لذت زندگی ایتالیایی را برانگیزد. در دل خود ،با عطر منحصر به فرد شکوفه های نارنج ، بهمراه رایحه گل یاس و زنبق جلوه داده شده است. و در پایان با بوی تصفیه شده چوب توسکا عطر و بویی بی نهایت احساسی به این عطر واقعا لوکس می بخشد.

نت آغازین: شکوفه نارنج
نت میانی: ترکیبی ویژه از عطر گلهای یاس و زنبق
نت پایانی: عطر چوب توسکا

این پرفیوم را میتوان بعنوان پرطرفدارترین پرفیوم زنانه کمپانی اوریفلیم دانست.

اوریفلیم دیجی

اوریفلیم دیجی

۱۱- ادوتویلت مردانه فلامبوینت Flamboyant Eau The Toilet

زندگی بدون محدودیتی را که بیشتر مردها رویای آن را دارند تجربه کنید!
- طراحی این عطر برای مردی با روابط عمومی بالای شهری در جستجوی کمال و یک سبک زندگی منحصر به فرد لوکس.
- دارای درپوش فلزی سنگین بر روی یک بطری شیشه ای شیک با تراشه پوکر فلزی نقره ای تعبیه شده بر بدنه بطری.
- مرکبات پر جنب و جوش قبل از اینکه نت میانی سرشار از ادویه ، طعم و مزه شما را برای دیدنیهای خوش زندگی سوق دهد ، شما را به خود جلب می کند. همانطور که به یک پایه چوب سفید ، چوب سرو و مشک تبدیل می شود ، Flamboyant شما را به تحرک بیشتر وامیدارد.
- عطری متفاوت با تمام ادوتویلت های اوریفلیم
- یک ادوتویلت با ماندگاری بالا و پخش بوی عالی در اندازه پرفیوم
- این عطر پیشنهادی نسبتا کم‌هزینه از طرف ماست برای سبکی جدید از رایحه‌ی دلچسب و ماندگار که همه را مجذوب شما خواهد کرد. " از خرید اتوتویلت فلامبوینت هرگز پشیمان نمیشوید. "


اوریفلیم دیجی

۶- POSSESS THE SECRET MAN ادوپرفیوم پوسس دسکرت من | اوریفلیم دیجی

    عطر Possess The Secret Man عطری است که هرکسی را مجذوب خود می کند ، زیرا رایحه ای سرشار از رمز و راز دارد. ما در مورد عطر اخیر منتشر شده از سال ۲۰۱۸ صحبت می کنیم که متعلق به خانواده بویایی Aquatic Aromatic است و بنابراین بروز آن در طول مدت روز تازه و با طراوت خواهد ماند. این رایحه از نت های بلوط ، نمک ، مریم گلی و همچنین گل یخ تشکیل شده است. همه اینها باعث یک طراوت قابل توجه میشود که بندرت در عطرهایی با رایحه ای تا حدی جنگلی و خشک دیده می شود. در عین حال ، ماندگاری و پخش بوی عالی دارد .


۱. GIORDANI GOLD MAN ORIFLAME عطر جوردانی گلد من

 رایحه ای برای بزرگترین برندگان ، برای همه مردانی که جایگاه خاصی در جامعه دارند طراحی شده است . عطری است که اینگونه می توان رایحه این عطر را به وضوح تعریف کرد; Giordani Gold Man توسط اوریفلیم به طور رسمی در حدود سال ۲۰۱۶ به بازار عرضه شد. این عطر عنصر کلاسیک بسیاری از عطرهای گذشته را دارد ، مانند انتخاب نت هایی که رایحه مرکبات را با رنگ های قوی تر مانند هل ، مشک ، یاس ، ماندارین ، چوب صندل ، وتیورهائیتی ترکیب می کند ، و همچنین کهربا. نتیجه کلی یک عطر کاملا مردانه است و جای هیچ شک و تردیدی در مورد آن نیست.
از طرف دیگر ، این عطر در ترکیب رایحه خود عطر و بویی مناسب کسانی دارد که با ماندگاری طولانی و خط بویی معتدل ، مناسب برای فصول گرم است. یکی از بهترین  عطر های مردانه اوریفلیم عطر جوردانی گلد من می باشد این عطر با راحیه ای به یاد ماندنی می تواند هر خریداری را مجذوب خود کند. برای خرید عطر جوردانی گلد اوریفلیم می توانید به فروشگاه اوریفلیم مراجعه نمایید.

عطر جوردانی گلد اورجینال | اوریفلیم دیجی

ادکلن اکلت اوریفلیم | اوریفلیم دیجی

۷- ECLAT HOMME EAU DE TOILETTE ادوتویلت اکلت هوم اوریفلیم

رایحه بی نظیر ، هماهنگی بین سلیقه کلاسیک و معاصر ایجاد می کند. رایحه اصلی مشک ، مردانگی و پیچیدگی اروپایی را به وجود می آورد ، یک هدیه معنوی ایده آل برای مردی که به دنبال تعادل کامل بین سبک کلاسیک و مدرن است. یکی از پر فروش ترین مدل های ادکلن شرکت اوریفلیم می باشد که در فروشگاه اوریفلیم دیجی با بهترین قیمت ادکلن اکلت هوم اوریفلیم موجود می باشد. شما می توانید برای خرید ادوتویلت مردانه اکلت هوم اوریفلیم با بهترین قیمت و گارانتی اصالت به فروشگاه ما مراجعه نمایید.



Eclat Nuit EDP For him

Eclat Nuit For Him EDP
ادوپرفیوم اکلت نویت ویژه آقایان ، عطری با ر ایحه ای مردانه جذاب با بوی چرم پراحساس و نت های چوبی بارز ، جذابیت پاریس در شب را به تصویر می کشد. . ساخته شده با الهام از چرم سیاه ، نت در هم تنیده با ظرایف چوبی، دودی و تنباکو مانند. 
رایحه ای که اعتماد بنفس عجیب همراه با راحتی در ارتباط را بهمراه دارد. رایحه ای با ظرافتی پیچیده از نت های  چوبی ، گلی و تند . طراحی با نت‌های ماندارین ، رزماری ، ترنج ، کلاری‌سیج ، لوندر ، چرم مشکی ، چوب و وتیور.
سبکی نوین و بسیار جذاب از رایحه‌ی همراه شما.

عطر اوریفلیم اکلت نویت | اوریفلیم دیجی

عطر اوریفلیم عود اینتنس | اوریفیم دیجی

OUD INTENSE ORIFLAME عطر اوریفلیم اینتنس عود

    یکی دیگر از رایحه های بسیار مورد پسند.صحبت در مورد Intense Oud Oriflame هستیم که دارای توانایی تمایل قابل توجهی برای تبدیل کردن یک مرد به یک ابزار جذب و اغوا است. این عطر ارزش پردازش و بحث دارد؛ چرا که همه آنچه شما نیاز دارید را دارد تا هر سلیقه ای را جذب کنید. برای روزهای پرهیاهو و صبحهای پر زحمت بسیار خوب است زیرا از خانواده بویایی مردان است ، نت های آن از چوب عود ، وتیور ، چوب گایاک و زعفران ساخته شده اند. همه اینها ما را به این فکر وا میدارد که این یک عطربسیار خاص تولید شده است . دارای خط بویی متوسط و ماندگاری نسبتا طولانی مدت.


MEN’S COLLECTION DARK WOOD EAU DE TOILETTE

    رایحه ای گرم که گویای قوی خلق و خوی مردانه است و جذابیت خاصی از طریق نت های منحصر به فرد چوب Guaiac منتقل می شود. عطر مردانه کالکشن دارک وود با رایحه ای گرم و قوی از چوب ، جذابیت مرموزی را بوجود می آورد.
طراحی شده با مجموعه ای از عطرها که از چشمگیرترین رایحه‌ها الهام گرفته شده است. یک ادوتویلت که نمادی از جذابیت مرموز شب است ، عطری گرم و بویی مردانه که جذابیت مردانه را به همراه دارد.
دارای ویژگی متمایز از طریق نت های منحصر به فرد چوب گایاک ، فلفل سیاه ، تنباکوی سفید و مرکبات.


ادوتویلت دارک وود | اوریفلیم دیجی

عطر مگنتیستا اوریفیلم | اوریفلیم دیجی

ادوپرفیوم مگنتیستا

Magnetista EDP
ادوپرفیوم زنانه جذاب و خاص مگنتیستا برای  قدرت جاذبه بالا.  عطری بسیار خوشبو و خاص ، فریبنده و غیر قابل مقاومت که با رایحه های گل سیاهدانه ، میوه گل عشق ، چوب صندل و انگور فرنگی و با ماندگاری و پخش بوی بالا گذر شما را از هر مسیری عطرآگین میسازد. این ادوپرفیوم یکی از پرفروشترین عطرهای اوریفلیم از زمان تولید است.


۸- BE THE WILD LEGEND BY ORIFLAME

    افسانه بودن چیزی است که هر مردی در جهان خواهان آن است. Be The Wild Legend را به شما پیشنهاد می کنیم . با یک عطر ویژه مسئولیت هر هدفی را به عهده بگیرید. این محصول در سال ۲۰۱۹ به بازار عرضه شد و به خانواده بویایی Oriental Spicy برای مردان تعلق دارد ، که عطر و بویی جذاب اما بسیار طبیعی و پیچیده به شما می بخشد. نت های آن لوبیای تونکا ، کهربا ، گل شمعدانی ، اسطوخودوس و وتیور است که ترکیبی از رایحه نهایی هوای پاک در کنار گل های جوان است. ماندگاری آن متوسط و خط بوی آن ملایم است . طوری که بتوان آن را در زمستان استفاده و با وجود خنکی که به پوست نفوذ می کند ، احساس طراوت کنید.

BE THE WILD LEGEND BY ORIFLAME | اوریفلیم دیجی

اوریفلیم دیجی

۹- MEN’S COLLECTION CITRUS TONIC EAU DE TOILETTE

    با روشی مطمئن و احساس هیجان تازه از روز جدید استقبال کنید. ادو تویلت Citrus Tonic عطر و بویی پرانرژی با ترکیبی زنده و قدرتمند از رایحه مرکبات چوبی و با طراوت ارائه می دهد.


۱۰- EXCITE FORCE EAU DE TOILETTE ادوتویلت اکسایت فورس

    عطر مردانه Oriflame Excite Force محصولی از عطر ساز معروف Marie Salamagne است که در سال ۲۰۰۹ به بازار عرضه شد. این محصول دارای یک طراحی بطری مستطیل شکل زاویه دار است که با ایجاد طیف گسترده ای از رنگ آبی دریا ، جلوه ای زیبا به ارمغان می آورد و زیبایی و جذابیت مردان را افزایش می دهد. از نظر رایحه ، این دسته از عطرهای مردانه اوریف لیم به عنوان یک عطر میوه طبیعی طبقه بندی می شود ، کاربران می توانند به راحتی رایحه متمایز برگاموت و چای را احساس کنند ، حتی در روزهای طولانی تابستان نیز به آن خنکی می دهند.

ادکلن اگزیت اوریفلیم | اوریفلیم دیجی

اوریفلیم دیجی

فروش انواع عطر و ادکلن اوریفلیم

    به طور خلاصه ، در بالا تعدادی از بهترین عطرهای اوریفلیم مردانه در سال ۲۰۲۱ را برای شما گردآوری کردیم و در صدد خواهیم بود تا به زودی به انواع بیشتری از عطرهای زنانه و مردانه اوریفلیم و همچنین مرور بیشتر و معرفی دیگر عطرهای اوریفلیم بپردازیم و این مقاله را همواره به روز نماییم. امیدواریم عطری متناسب با سلیقه شخصیت برای خود انتخاب کنید.
انواع عطرهای اوریفلیم را از اوریفلیم-دیجی بخواهید. برای داشتن هر یک از عطر های جذاب اوریفلیم به فروشگاه ما مراجعه نمایید و حتی در صورتیکه محصول مورد نظر شما در انبار ما موجود نبود در صفحه تماس با ما با مدیریت سایت درمیان بگذارید تا در سریعترین زمان ممکن برای شما تهیه و ارسال گردد.
با آرزوی طراوت و شادابی همیشگی شما "اوریفلیم-دیجی"