advertise

بهترین ریمل های اوریفلیم

بهترین ریمل های اوریفلیم | اوریفلیم دیجی

ریمل چیست؟

از مهمترین لوازم های آرایشی برای چشم، می توان به ریمل اشاره کرد. در گذشته به ریمل، سرمه یا ماسکارا گفته می شد که ماسکارا (MASCARA) نام انگلیسی ریمل است. برای اولین بار در سال ۱۸۳۴، یک شرکت فرانسوی RIMMEL، این محصول را وارد ایران کرد که با استقبال زیادی مواجه شد و بعدها نام سرمه یا ماسکارا، به ریمل تغییر پیدا کرد. بسیاری از افراد برای داشتن چشمانی زیبا، از ریمل استفاده می کنند. ریمل به خاطر ایجاد کردن تضاد رنگی بین عنبیه، بخش سفید چشم ها و پلک ها، باعث زیباتر شدن و شاداب تر شدن چشم ها می شود.
با استفاده از ریمل می توانید طول مژه ها را بلند تر و پرحجم تر نمایش دهید. درواقع این وسیله آرایشی چشم، باعث ریزتر یا درشت تر شدن چشم ها می شود. هر ریمل دارای یک برس مناسب است که مواد تشکیل دهنده آن دارای فرمولاسیون خاصی است. اگر ریمل مورد استفاده باعث به هم جسباندن مژه ها شود، در واقع مارک یا مواد تشکیل دهنده ریمل مناسب نبوده است. برای خرید ریمل اوریفلیم با کیفیت و اورجینال که دارای قیمت مناسبی باشند، به فروشگاه اوریفلیم دیجی مراجعه نمایید. با ما همراه باشید تا با هم بهترین ریمل های اوریفلیم را بررسی کنیم. ما در این فروشگاه تمامی ریمل های برند اوریفلیم را به شما عرضه می کنیم تا پس از بررسی و انتخابتان بهترین مورد را خریداری نمایید می توانید برای خرید ریمل دوان ترمندوس، ریمل دو سر دوان و سایر ریمل های این برند با ما در ارتباط باشید.
با داشتن این اطلاعات ریمل مورد علاقه خود را راحتتر پیدا کنید.


ریمل اوریف لیم | اوریفلیم دیجی

ریمل اوریف لیم کدام مدل برای شما مناسب است؟

بسته به ظاهر و بسته بندی و نوع فرچه ؛ قیمتها متفاوت است.
برس نازک و شانه ای : بلند کننده.
سر ریمل هر چه کپل تر باشد، حجم دهندگی بیشتری دارد.
سر ریمل نوک تیز و به سمت انتها پهن باشد و پیچ بخورد ؛ علاوه بر حجم دهندگی ؛ فرکنندگی هم دارد و باعث میشود چشم درشت تر نشان دهد.
کسانی که افتادگی پلک دارند و یا سن بالا یا پف پلک دارند ؛ حتماً از ریملی استفاده کنند که سر شبیه کاج دارند و سر باریک انتها یک مقدار پر و مخروطی باشد.

انواع ریمل های اوریفلیم

۱. Defines پرکننده
۲. Curls حالت دهنده
۳. Volumises حجم دهنده
۴. Separates تک تک کننده
۵. Lengthens بلند کننده


انواع برس ها در ریمل های اوریفلیم

۱. برس مویی ریمل اوریفلیم:

حالت دهی و پر کننده گی و بلند کنندگی عااالی داره
به خاطر طراحی منحصر به فرد آن مژه های ریز رو هم پوشش میده

۲. برس ژله ای ریمل اوریفلیم:
برس های ژله ای بسیار مناسب دانه دانه کردن مژه ها هستند و مژه ها را به هم نمی چسبانند، کسانی که مژه های پر دارن این دسته ریمل ها را استفاده کنند.
ریمل اکستنشن د وان از این دسته است و علاوه بر دانه دانه کردن به مژه ها حالت هم میدهد. 

۳. برس ژله ای پنج کاره اوریف لیم:
این برس دو طرفه است. از یک طرف مژه ها را پر میکند و از یک طرف دیگر مژها را شانه میکند و به دانه دانه شدن مژه ها کمک می کند.
  برای افرادی که دارای مژه های پر و بلند هستند، حالتی شبیه مژه مصنوعی ایجاد میکند .

۴. برس ولیوم بلست اوریفلیم:
حجم دهنده و جدا کننده و بلند کننده مژه است و درعین حجم دادن به مژه ها آنها را تک تک میکند و کاری میکند که هر مژه به تنهایی دیده شود.
 

ریمل the one اوریفلیم | اوریفلیم دیجی

۵. برس مویی ریمل اوریف لیم:
برس مویی دابل افکت این برس حجم دهنده و فرم دهنده و بلند کننده است، طرفدار های خاص خودش را دارد. برای استفاده بهتر یک بار از برس برای فرم دادن استفاده کنید و یک بار برای پر کردن و حجم دادن از آن استفاده کنید.

۶. برس فرچه مویی اوریفلیم:
این مدل برس برای ریمل لش رزیستنس است که ریملی است ۲۴ ساعته، تعریف ریمل ۲۴ ساعته با ضد آب متفاوت است و به اینم معنی است که پس از گذشت ۲۴ ساعت ریمل تضعیف می شود و می توان آن را پاک کرد.


خرید ریمل اوریفلیم | اوریفلیم دیجی

ریمل اوریفلیم و نکات استفاده از آنها از آنها:

تمامی ریمل های برند اوریف لیم مانند ریمل ماسکارا، ریمل the one اوریفلیم، ریمل جوردانی اوریف لیم و ریمل واندر لش این برند همگی از مواد بسیار با کیفیتی ساخته شده اند که هیچ ضرری برای مژه، پوست و چشم ندارند. برای خرید ریمل اوریفلیم می توانید به فروشگاه ما مراجعه کنید و سفارش خود را ثبت نمایید.

۱. اگر ریمل تان کمی خشک و پوسته ای شده است، راهکار زیر را امتحان کنید تا از آخرین قطرات ریملتان استفاده شود.

۲. راز بازگرداندن ریمل پس از خشک شدن استفاده قطره استریل چشم یا افزودن مایع لنز است.

۳. تمام ریمل های اوریف لیم دارای پودر تالک هستندکه باعث نرمی و جلوگیری از ریزش مژه میشود.اگر ریمل شما خشک باشد بعد از خشک شدن باعث ریزش میشود.