advertise

ضدآفتاب و اهمیت استفاده از آن برای پوست

ضد آفتاب | اوریفلیم دیجی

نور خورشید و پیامدهای آن

همه‌ی ما در طول روز و هر زمان که بیرون از منزل هستیم در معرض نور خورشید قرار میگیریم. و این مساله ثابت شده است که قرار گرفتن در محدوده تابش اشعه ماورا بنفش خورشید، پیامدهایی همچون پیری زودرس پوست ، ایجاد آلرژی نسبت به نور، قرمزی پوست و آسیب های پوستی را در پی خواهد داشت. سازمان غذا و داروی آمریکا و آکادمی درماتولوژی آمریکا، مراقبتهای دارویی و غیر دارویی گوناگونی را برای جلوگیری از آسیب پوست در برابر نور آفتاب توصیه کرده اند. ساده ترین این پیشگیریها ، پوشاندن پوست با لباس مناسب و استفاده از ضدآفتاب هاست.
برای خرید انواع ضدآفتاب با بهترین قیمت می توانید به فروشگاه اوریفلیم دیجی مراجعه نمائید. یا از طریق لینک زیر مستقیم به بخش ضد آفتاب فروشگاه رفته و از محصولات این مجموعه دیدن فرمائید.


آیا واقعاً همه به ضد آفتاب نیاز دارند؟

به زبان ساده ، بله. چون خورشید گرم است و تابش جذب شونده و اشعه زیان‌بار ماورا بنفش نیز دارد. مطالعات نشان می دهد که استفاده مناسب از ضد آفتاب می تواند از سرطان پوست جلوگیری کند. به معنای واقعی کلمه از نوزاد تا بزرگسال می توان به سرطان پوست مبتلا شود ، اما خوشبختانه همه می توانند از کرم ضد آفتاب برای مقابله با آن استفاده کنند.
علاوه بر کمک به شما در جلوگیری از سرطان پوست ، از دیگر مزایای ضد آفتاب می توان به کاهش رگهای قرمز صورت و لکه دار شدن ، کند شدن رشد چین و چروک یا پیری زودرس و جلوگیری از لکه های قهوه ای صورت و تغییر رنگ پوست اشاره کرد.
چگونه می توانم از نوع ضد آفتاب استفاده کنم؟
نگاهی به قفسه های ضد آفتاب در فروشگاه محلی شما می تواند قابل تامل باشد. بسیاری از مارک ها از طریق روش های مختلف ، از قبیل اسپری ، کرم و ژل محافظت های مختلف را ارائه می دهند.


نتیجه نهایی این است که آکادمی جهانی پوست سه شرط دارد که از همه مصرف کنندگان ضد آفتاب می خواهد پیروی کنند


۱-اطمینان حاصل کنید که ضد آفتاب منتخب شما برای محافظت از طیف گسترده ای برخوردار است ، به این معنی که از شما در برابر اشعه UVA و UVB خورشید محافظت می کند. اشعه ماورا بنفش نوع A معمولاً به عمق پوست نفوذ کرده و باعث آسیب دیدگی طولانی مدت پوست ، پیری و چین و چروک می شود. این تابشها همچنین می توانند از شیشه پنجره عبور کنند. فرابنفش B نوعی است که باعث ناراحتی در سطح پوست مانند آفتاب سوختگی می شود و توسط شیشه پنجره دفع می شود.

۲-از ضد آفتاب با SPF ۳۰ یا بالاتر استفاده کنید. SPF مخفف Sun-Protection Factor و رتبه بندی های مرتبط با SPF به منظور ارزیابی میزان پیش‌گیرندگی ضد آفتاب در برابر اشعه های آسیب رسان آفتاب از ۲ تا ۱۰۰ است. هیچ ضد آفتابی نمی تواند ۱۰۰٪ از اشعه خورشید جلوگیری کند SPF ۳۰ تقریباً ۹۷% را مسدود می کند، و سازمان جهانی غذا و دارو به این نتیجه رسیده است که حداکثر مقدار SPF در ضد آفتاب باید "۵۰+" باشد ، زیرا شواهد کافی برای نتیجه گیری تفاوت واقعی در محافظت بین محصولات دارای SPF ۵۰ ، ۷۵ یا ۱۰۰ وجود ندارد .

۳- ضد آفتابی را انتخاب کنید که در برابر قرار گرفتن در معرض آب ، اعم از شنا ، گرفتار شدن در زیر باران یا بازیهای آبی ، به دلیل خیس شدن ، از ویژگیها و تاثیر آن کم شود.

خرید ضد آفتاب | دیجی اوریفلیم

بهترین ضدآفتاب | دیجی اوریفلیم

فرقی نمی کند که من ضد آفتاب بزنم یا ژل بزنم؟


هر روش استفاده از ضد آفتاب فواید مختلفی برای قسمت های بدن دارد.

کرم ها ، احتمالاً رایج ترین نوع ضد آفتاب ، برای استفاده در صورت یا خشکی پوست بهتر است.

نواحی مویی (پوست سر ، سینه مردان) بهترین مناطق برای ژل ها هستند.

کرم های ضد آفتاب بر پایه استیک برای دور چشم شما ایده آل است ، به طوری که هنگام تعریق ، کرم ها به چشم شما وارد نمی شوند.

اسپری ها اغلب توسط والدین ترجیح داده می شوند زیرا استفاده از آنها برای کودکان راحت تر است. کرم های ضد آفتابی نیز وجود دارد که به طور خاص برای نوزادان یا آنهایی که پوست حساسیت خاصی دارند ساخته شده است.


ضدآفتاب برای روز های ابری | دیجی اوریفلیم

آیا حتی اگر هوا ابری باشد لازم است از ضد آفتاب استفاده کنم؟


هر بار که بیش از چند دقیقه در خارج از منزل هستید ، باز هم باید از کرم ضد آفتاب استفاده کنید. در حقیقت ، حتی در روزهای ابری نیز تا ۸۰٪ از اشعه ماورا بنفش مضر خورشید می تواند به پوست شما نفوذ کند. برف ، شن و آب نیز نیاز شما به کرم ضد آفتاب دارند ، زیرا همه آنها سطوح بازتابنده ای هستند که می توانند اشعه خورشید را تشدید کنند.

بجز ضد آفتاب ، چگونه می توانم به بهترین وجه از خودم محافظت کنم؟

علاوه بر استفاده از ضد آفتاب مناسب ، چندین روش وجود دارد که می تواند به جلوگیری از آسیب پوست کمک کند: -دریافت ویتامین D از طریق غذا و مکمل ها -آگاهی از خال یا تغییر رنگ پوست و انجام سالانه غربالگری پوست. سرطان پوست در صورت زود گرفتگی بسیار قابل درمان است. -در صورت امکان از لباس های محافظ استفاده کنید ، مانند پیراهن های آستین بلند و باریک ، عینک آفتابی ، کلاه های لبه باز و موارد دیگر.


محافظت در برابر اشعه ماورا بنفش برای هر فصل

برای خرید محصولات اوریفلیم دیجی مقاوم در برابر اشعه ماورا بنفش با مراجعه به لینک های مراقبت پوست و مو مراجعه نمائید.
اکثر مردم می دانند استفاده از ضد آفتاب در طول روز بسیار مهم است ، اما آیا می دانید اشعه ماورا UV بنفش آسیب رسان در تمام طول سال روی پوست شما تأثیر می گذارد؟ در اینجا در مورد چگونگی محافظت از پوست در هر فصل مطالبی را ارائه میدهیم:

ضدآفتاب فصلی | دیجی اوریفلیم

بهار


در آغاز بهار ، شدت اشعه ماورا بنفش سریعتر از هر زمان دیگر سال افزایش می یابد. این فصل همچنین زمانی از سال است که پوست شما کمترین مقدار ملانین را دارد و بنابراین در برابر اشعه ماورا بنفش بسیار آسیب پذیر است.
آنچه باید انجام دهید
با افزایش رطوبت و دما ، تولید چربی طبیعی پوست نیز افزایش می یابد. از محصولات مراقبت از پوست سبک تر و حداقل از SPF ۱۵ (بسته به نوع پوست شما) استفاده کنید. ما توصیه می کنیم از لوسیون Sun Zone در زیر کرم روز استفاده کنید یا هر دو را با یک کرم با عملکرد بالا مانند NovAge Day Shield SPF۳۰ - Advanced Skin Protector جایگزین کنید. همچنین برای محافظت تا زمانی که پوست شما با آب و هوای جدید سازگار شود ، از کلاه لبه پهن ، پیراهن های آستین بلند و شلوار بلند استفاده کنید.

تابستان

تابستان روزهای طولانی تر و حداکثر اشعه ماورا بنفش را به محیط وارد میکند. ترکیبی که مطمئناً باعث افزایش قرار گرفتن در معرض روزانه UV شما می شود. اما خوشبختانه سطح ملانین شما در طول بهار افزایش یافته است ، که به شما یک سیستم دفاعی داخلی می دهد. با این همه در این موقعیت از سال ، ضد آفتاب برای محافظت از پوست در برابر پیری و صدمه ای که منجر به لکه های تیره ، چین و چروک و احتمالاً سرطان پوست می شود بسیار حیاتی است.
کاری که باید انجام دهید
هنگام شنا یا ساعات طولانی انجام فعالیت های خارج از منزل ، از ضد آفتاب با طیف گسترده ضد آب با SPF ۳۰ یا بالاتر استفاده کنید. آن را سخاوتمندانه روی پوست در معرض اشعه قرار دهید. گوش ، گردن ، دست ها یا پاها را فراموش نکنید. ما محصولات Sun Zone یا NovAge Day Shield SPF ۵۰ را توصیه می کنیم . همچنین ، از لب های خود با یک مرهم لب حاوی SPF مانند مومیایی لب Giordani Gold Rejuvenating SPF ۱۲ محافظت کنید .
برای محافظت از پلک ها و پوست لطیف اطراف چشم ، از عینک آفتابی مسدود کننده UV استفاده کنید.
به یاد داشته باشید که چیزی به نام برنزه شدن سالم وجود ندارد. برنزه واکنش پوست شما در برابر اشعه های مضر خورشید است. ساعت ها وقت خود را زیر آفتاب نگذارید.
اگرچه ابرها می توانند به کاهش گرما از رسیدن به زمین کمک کنند ، اما نمی توانند از تمام اشعه ماورا بنفش خورشید جلوگیری کنند. بنابراین حتی وقتی هوا ابری است ، روی تمام پوست های در معرض آفتاب را بپوشانید و استفاده کنید.


پاییز

به دلیل پایین آمدن دما و گرم شدن فضای داخلی ، سطح پوست شما خشک می شود و اگر آسیب اشعه ماورا بنفش که در بهار و تابستان رخ می دهد منجر به ایجاد یک لایه ضخیم تر از پوسته پوسته شود ، پوست شما نیز از داخل به اندازه کافی مرطوب نخواهد شد.
کاری که باید انجام دهید
با پرداختن به لایه سطحی ضخیم شده از طریق لایه برداری ملایم ، ماساژ و غیره از پوست خود مراقبت کنید. همچنین تامین رطوبت بسیار مهم است. این برنامه را صبح و عصر روزمره به طور کامل پیگیر باشید

زمستان

پوست شما در زمستان نسبت به سایر اوقات سال بیشتر در معرض خشکی است. این به دلیل عناصر مختلفی از جمله سرما ، باد گزنده و کمبود آب است.ممکن است فکر کنید که اشعه ماورا بنفش در این مدت مشکلی ایجاد نمی کند ، اما اینطور نیست. برف و یخ در واقع تابش اشعه ماورا بنفش را منعکس می کند ، به این معنی که شما در معرض تابش دو برابر هستید: مستقیم و غیرمستقیم (بازتابنده). ادعا شده است که برف می تواند تا ۸۰٪ تابش UV را منعکس کند ، در حالی که شن و ماسه می تواند تا ۲۵٪ را منعکس کند. بنابراین ضد آفتاب خود را کنار نگذارید.
کاری که باید انجام دهید
اگر بیشتر در خانه نیستید می توانید ضد آفتاب یا زیرساز مراقبتی پایه ای را انتخاب کنید که دارای SPF ۲۰ یا پایینترباشد. اگر به فعالیت های زمستانی مانند اسکی و اسنوبورد می پردازید ، در معرض تابش اشعه ماورا بنفش قرار خواهید گرفت. بنابراین کرم ضد آفتاب خود را تا SPF ۵۰ بالا ببرید . ما برای محافظت در برابر اشعه ماورا بنفش و مناطق در معرض آن SPF ۵۰ High را توصیه می کنیم . لب های سوخته در اثر باد می تواند ملال آور باشد ، بنابراین با یک مرهم لب آرامبخش دارای SPF از بروز آن جلوگیری کنید!


خرید ضدآفتاب برای درمان سوختگی | دیجی اوریفلیم

چگونه می توانم آفتاب سوختگی را به بهترین وجه درمان کنم؟

فرض کنیم شما به اندازه کافی از ضد آفتاب استفاده نکرده اید و دچار آفتاب سوختگی شده اید. در اینجا چند روش برای رفع آن وجود دارد:

ـ از آب خنک استفاده کنید و یا در حمام پوست خود را خیس کنید تا گرمای جمع شده روی یا زیر پوست شما کاهش یابد.
ـ پوست خود را مرطوب کنید تا با ناراحتی ناشی از خشکی ناشی از سوختگی مقابله کنید. همچنین می توانید از لوسیون پس از آفتاب سان‌زون اوریفلیم استفاده کنید که با ترکیبات عصاره آلوئه‌ورا پوست را التیام بخشیده و باعث رفع آسیب ناشی از آفتاب میشود و می تواند درد ، تورم و قرمزی را کاهش دهد.
ـ از آنجا که آفتاب سوختگی مایعات را از بقیه بدن می گیرد و آن را به سطح پوست می کشد ، مرطوب ماندن پوست مهم است. برای مقابله با کمبود آب بیش از حد معمول آب بنوشید.


خرید ضدآفتاب با بهترین قیمت | دیجی اوریفلیم

خرید ضد آفتاب از فروشگاه اوریفلیم دیجی

برای خرید انواع محصولات پوست و مو، فروشگاه اوریفلیم دیجی به عنوان مناسب ترین بستر در کشور می باشد. این مجموعه به عنوان یک مرکز تخصصی ارائه دهنده محصولات کمپانی اوریفلیم سوئد و آوون امریکا است. یکی از دلایلی که اوریفلیم دیجی را از سایر فروشگاه ها متمایز می سازد، ارائه تخصصی محصولات می باشد. یکی از دسته محصولاتی که در سبد کالایی این مجموعه بسیار مورد اقبال گرفته ضد آفتاب های با کیفیتی ست که عرضه می شود. برای خرید این محصولات با مناسب ترین قیمت می توانید به وبسایت فروشگاه اوریفلیم دیجی مراجعه نمائید. همچنین با شماره های موجود در صفحه تماس با ما می توانید با کارشناسن این مجموعه در ارتباط باشید و مشاوره رایگان قبل از خرید دریافت نمائید.