advertise

رژ لب های اوریفلیم

رژ لب های اوریفلیم | اوریفلیم دیجی

خرید رژ لب های اوریفلیم

پرداختن به اهمیت بهداشت در استفاده از لوازم آرایشی همانند رژ لب ، را با این جمله آغاز می کنیم."استفاده از سرب در رژ لب ها می تواند سلامت شما را به طور جدی تهدید کند.پس از نداشتن سرب در رژ لب هایتان مطمئن شوید". رژ لب بدون سرب اوریفلیم،همانی است که می خواهید.روشن است که لوازم آرایشی برای خانم ها از درجه اهمیت زیادی برخوردار است و روش خرید و کاربرد آنها نیز مهم است. یکی از لوازم آرایش رایج دنیا رژ لب است که می شود گفت تمام خانم ها آن را بکار می برند. با این وجود مساله ای که کمتر مورد توجه آنها قرار می گیرد، این است که مهم ترین وحساس ترین اعضای چهره چشم ها و لب ها هستند که بیشترین تولیدهای محصولات آرایشی هم مربوط به این دو ناحیه است و این به معنی لزوم دقت هر چه بیشتر بانوان در هنگام خرید رژ لب مد نظرشان است و همچنین زنگ خطر برای خانم هایی که بدون هیچ شناخت و تحقیقی (مخصوصا مربوط به چشم ها و لب ها) اقدام به خرید محصولات آرایشی می کنند و توجه به این نکته که ممکن است این بازار پویا و پرسود باعث ورود محصولات نامرغوب و گاه خطرناک شود را از یاد می برند.بیشتر رژ لب ها حاوی لوسیون ، ویتامین های مختلف، مواد حفاظتی UV(که از فساد رژ جلوگیری می کنند)، الکل ، روغن ، موم و رنگ دانه هستند.در رژهای مختلف مواد شیمیایی و مواد طبیعی به کار می رود اما نکته‌ی پر اهمیت آن میزان استاندارد بودن هرکدام ازآنها است.کمپانی اوریفلیم با در نظر داشتن تمام فاکتورهای لازم برای سلامت شما و با داشتن تمامی تاییدیه های سازمان جهانی غذا و دارو ، تمام توان و تخصص پزشکان و متخصصان خود را در ارائه بهترین کیفیت در تولید محصولات خود به کار برده تا سلامت شما را در استفاده از محصولات آرایشی تضمین نماید.ما در فروشگاه اوریفلیم دیجی که نمایندگی رسمی کمپانی اوریفیلم را دارا هستیم،محصولات متنوعی را از قبیل رژ لب جوردانی گلد اوریفلیم، رژ لب مدادی اوریف لیم و رژ لب بدون سرب اوریفلیم را به شما مشتریان گرامی عرضه می نماییم. خرید رژ لب های اوریفلیم سبب می شود تا زیبایی و سرزندگی به صورت شما هدیه داده شود.


خرید رژ لب های اوریفلیم | اوریفلیم دیجی
رژ لب بهداشتی اوریفلیم | اوریفلیم دیجی
تست خانگی سرد رژ لب | اوریفلیم دیجی

چه رنگی برای چه پوستی؟

در نظر داشتن جنس پوست و رنگ آن برای انتخاب رنگ رژ لب مناسب مورد اهمیت است. برای خانم های با پوست صورت نسبتا تیره ، رژ های قرمز تیره، بنفش و گوجه ای براق مناسبتر است .رژهای قهوه ای روشن و آجری با سایه صورتی رنگ ، برای خانم هایی مناسب تر هستند که رنگ پوستشان روشن تر است.اگر رنگ پوست صورت شما گرم است،رژهای با پایه رنگ نارنجی را بکار ببرید و اگر رنگ پوست شما تن سرد و روشن دارد، رژهای با پایه رنگ آبی.اگر می خواهید رنگ رژ لب مدت زمان زیادی حفظ شود، بهتر است پس از استفاده از رژ، از یک محصول لیپ سیلینگ استفاده کنید.رژ لب و بالم ‌لب های اوریفلیم با تنوع بسیار زیاد در رنگ ، نوع کاربرد و قیمت ، متناسب با هرنوع سلیقه و همچنین با قیمتهای متناسب با توان خرید شما ،می تواند نیاز شما را در زمینه ی خرید انواع رژ و بالم لب کاملا پوشش دهد. محصولاتی از قبیل آنکالر ، دوان و جوردانی گلد.همکاران ما در تیم کارشناسی فروشگاه اوریفلیم دیجی،با دادن مشاوره ی رایگان،شما را در انتخاب محصول مناسب و هماهنگ با پوست تان یاری می نمایند.

رژلـب بهـداشـتـی اوریفلیم

رژ لب را همیشه از فروشنده های معتبر و نمایندگان شناخته شده ی کمپانی اوریفلیم خریداری نمایید و پیش از خرید و استفاده، از اصالت محصول مطمئن شوید. رژ لب اوریفلیم را با خیال راحت از نظر بهداشتی بودن تهیه و استفاده نمائید. انواع رژلـب بهـداشـتـی اوریفلیم را از فروشگاه اوریفلیم دیجی تهیه کنید تا تفاوت در محصولات را تجربه فرمائید.
استفاده از رژلب سالم

خانم هایی که به طور مداوم از رژ لب استفاده می کنند، می توانند روزانه به کمک وازلین، عسل یا خامه، لب های خود را مرطوب و چرب کنند تا سلامت و طراوت این عضو حفظ شود. که البته رژ لبهای فروشگاه اوریفلیم دیجی، این ویژگی را دارد که در تقویت پوست لب ،آب رسانی و شاداب نگه‌ داشتن آن تاثیر به سزایی دارد. فروشگاه اوریفلیم دیجی در نظر دارد تا بتواند بهترین نمووه های محصولات اوریفلیم را با قیمت های منصفانه تقدیم حضور کاربران و مشتریان خود کند. با فروشگاه اوریفلیم دیجی همراه باشید تا استفاده از رژلب سالم را تجربه کنید.

تست خانگی سرب رژ لب

۱-مقداری از رژ لبتان را روی دستتان بمالید.۲- با یک انگشتر طلا روی آن را خراش دهید.۳- اگر رنگ آن به مشکی تغییر کرد، پس شما می‌فهمید که حاوی سرب می‌باشد.
تحقیقات جدید نشان داده که درباره ی سرب رژ لب اوریفلیم نگران نباشید:سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA)، سوالات زیادی از مردم درباره ی وجود سرب دراین رژ لب و اینکه آیا رژ لب اوریفلیم سرب دارد یا خیر،دریافت کرد.در پی این سوالات مکرر، سازمان غذا و داروی آمریکا بررسی های دقیق تری بر روی این محصول انجام داد.
مطالعات FDA نشان داد که هیچ مقدار نگران کننده ای از سرب در رژ لب های اوریفلیم وجود ندارد.
دانشمندان FDA، روش آنالیزی را برای تشخیص مقدار سرب در رژ لب ها در سال ۲۰۰۹ ارائه دادند.
یافته های اولیه FDA در دسامبر ۲۰۱۱ منتشر شد.
در این تحقیق میزان سرب موجود در رژ لب های اوریفلیم در حد صفر و ایمن برای بدن گزارش شد.


رژلـب مـایـع

بعضی خانم ها از رژ لب مایع استفاده می کنند چون معتقدند کاربری آسان تری دارد و نمای بهتری در مقایسه با رژهای معمولی به چهره می دهد. مانند رژ لب های مایع اوریفلیم که واقعا در ایجاد جذابیت ،خوشرنگی و نمای بهتر به طور خاصی خودنمایی میکند.البته در انتخاب این نوع رژها حتما دقت کنید زیرا رنگ های بسیار روشن یا بسیار تیره ممکن است نمای نا خوشایندی در چهره ی شما ایجاد کند.خانم هایی که می خواهند با یک بار استفاده از رژ تا مدت زمان طولانی نیاز به تجدید آرایش نداشته باشند، باید از رژهای مایع اوریفلیم استفاده کنند.به یاد داشته باشید برای استفاده از رژهای مایع بهتر است از قلم موی ویژه ی این کار استفاده کنید.در ضمن برای جلوگیری از رنگی شدن دندان ها بهتر است هنگام استفاده از رژ، یک انگشت خود را به دهان فرو ببرید و بعد از آن به راحتی از رژ لب استفاده کنید تا فاصله ی دندان ها با لب کاملا حفظ شود.علاوه بر خرید رژ لب مایع،شما مشتریان گرامی می توانید برای خرید خط لب دوان THE ONE، خرید خط لب دوان TheOne Stylist Ultimate Lip Liner، و خرید رژ لب کرمی آنکالر OnColour Cream Lipstick از فروشگاه اوریفلیم دیجی دیدن نموده و محصول مطابق با مصرف و سلیقه ی خود را خریداری نمایید.


رژ لب مایع اوریفلیم | اوریفلیم دیجی
و اما ...

ما در فروشگاه اوریفلیم دیجی ، به عنوان ارائه دهنده‌ی محصولات اصلی اوریفلیم،این اطمینان را به شما می دهیم که با ارتباط با ما از طریق منوی تماس با ما و پس از دریافت مشاوره‌ی مورد نیاز در جهت استفاده از رژ مناسبتان، رژ لب مورد نیاز شما از طریق پست ، در سریعترین زمان ممکن برای شما ارسال می شود. انواع رژلب مات ، براق ، حجم دهنده ، آب رسان لب ، ترمیم کننده و تقویت کننده و همچنین انواع بالم لب ، از مارکهای مختلف اوریفلیم همچون دوان The One ، آنکالر OnColour ، جوردانی گلد Giordani Gold و ...از محصولات اوریفیلم دیجی می باشند.
شاداب و تندرست باشید
گروه اوریفلیم دیجی