advertise

خوش اندام و تندرست با هربالایف HERBALIFE

محصولات هربالایف | اوریفلیم دیجی

تاریخچه هربالایف

Herbalife Ltd. یک شرکت تغذیه جهانی است. مجموعه ای از محصولات کنترل وزن بر اساس یافته های علمی، مکمل های غذایی و محصولات مراقبت شخصی را ارائه می دهد که برای یک سبک زندگی سالم طراحی شده اند. توسعه محصولات این شرکت بر چهار دسته اصلی متمرکز است: مدیریت وزن؛ تغذیه هدفمند، از جمله سلامتی روزمره و پیری سالم؛ انرژی، ورزش و تناسب اندام و تغذیه بیرونی که بر روی روندهای اساسی چاقی و ضد پیری متمرکز است.
هربالایف توسط مارک رینولدز هیوز در سال ۱۹۸۰ تاسیس شد و دفتر مرکزی آن در جورج تاون، جزایر کیمن قرار دارد. در فوریه ۱۹۸۰، مارک هیوز شروع به فروش محصول اصلی مدیریت وزن هربالایف از صندوق عقب ماشین خود کرد. هیوز اغلب بیان می‌کرد که پیدایش محصول و برنامه‌اش ناشی از نگرانی‌های کاهش وزن مادر جوانش است که مرگ زودهنگام او را به اختلال خوردن و رویکرد ناسالم برای کاهش وزن نسبت می‌داد. هدف او تغییر عادات تغذیه ای جهان بود. اولین محصول او یک شیک پروتئینی بود که برای کمک به کنترل وزن افراد طراحی شده بود.


از سال ۱۹۸۰، هربالایف مأموریتی برای بهبود عادات غذایی در سراسر جهان با طعم‌‍ های عالی دارد. محصولات تغذیه ای مبتنی بر علم که به افراد کمک می کند تعادل مناسبی از تغذیه سالم داشته باشند. هربالایف برنامه کاملی از محصولات تغذیه ای با طعم عالی که می توانند برای رفع نیازها و کمک های فردی سفارشی شوند را پیشنهاد می دهد. با این سبک مصرف کنندگان به اهداف سلامت و تندرستی منحصر به فرد خود دست می یابند. هربالایف با توجه به انتخاب نیازها به انواع مواد مغذی روزانه ، در ارائه محصولات به مصرف کنندگان در بیش از ۹۰ کشور میپردازد . محصولات هربالایف منحصراً از طریق توزیع کنندگان Herbalife Nutrition در دسترس هستند.

خرید محصولات هربالایف | اوریفلیم دیجی

لاغری با هربالایف | اوریفلیم دیجی

محصولات هربالایف شامل پروتئین جایگزین وعده غذایی است از قبیل پودرهای مکمل ، میله های پروتئینی، چای، کنسانتره آلوئه‌ورا ، مکمل های غذایی، هیدراتاسیون ورزشی و محصولات تغذیه بیرونی بدن. بسیاری از محصولات هربالایف حاوی پروتئین گیاهی مشتق شده از سویا هستند، از جمله محصولات شاخص هربالایف ، شیک جایگزین غذای سالم فرمول ۱ است. این پروتئین گیاهی پایدار به زمین و آب کمتری نیاز دارد و کربن کمتری نسبت به پروتئین حیوانی منتشر می کند. برای ارائه قدرت انتخاب بیشتر برای مصرف کنندگان، هربالایف همچنین پروتئین های گیاهی جایگزین از جمله نخود، برنج، کینوا و غیره را ارائه می دهد. فلسفه تغذیه جهانی هربالایف بر پایه تغذیه متعادل، داشتن یک زندگی سالم، فعال و پیشرو است.


تعهد به کیفیت مواد تشکیل دهنده

 محصولات هربالایف از کشاورزانی بدست می آید که متعهد به تولید با کیفیت هستند. استانداردهای کاشت ، داشت و برداشت مواد اولیه محصولات هربالایف و مواد تشکیل دهنده آنها مرتبا را در کلاس بالای جهانی آزمایش می شوند. همچون بالاترین سطح اعتبار(ISO ۱۷۰۲۵) ) که منعکس کننده پایبندی دقیق هربالایف به بالاترین حد کیفیت است. با استانداردهای پیشرو در صنعت با فرآیند جامع کیفیتی که هربالایف دنبال می کند با اطمینان میتوان گفت که آنچه در ترکیبات محصولات هست در برچسب روی بستهه بندی آن نام برده شده . از کشت مواد اولیه تا محصول نهایی بدست آمده. محصولاتی که به مصرف کنندگان کمک می کنند زندگی سالم تری داشته باشند. محصولات دارای گواهینامه های معتبر ISO ۱۷۰۲۵ و NSF ایالات متحده است.
هربالایف صاحب و دارای پنج مرکز تولیدی پیشرفته با آزمایشگاه‌های فعال است
که در آنها تضمین کیفیت، کنترل کیفیت، تحقیق و توسعه، میکروبیولوژیکی، پایداری محصول و تست‌های بالینی انجام می‌شود. سویایی که هربالایف در شیک های فرمول ۱ خود استفاده می کند از تامین کنندگان با کیفیت در سطح جهانی در ایالات متحده تهیه می شود که کمپانی هربالایف با آنها روابط شخصی و طولانی مدت دارد. هر دسته ای از فرمول ۱ که تولید میشود ، از چندین نقطه بازرسی کیفیت، از مواد اولیه گرفته تا محصول نهایی عبور می کند. به این ترتیب اطمینان حاصل میشود که هر پیمانه ترکیب مناسبی از پروتئین، کربوهیدرات، فیبر و ویتامین ها و مواد معدنی است.

کراتین هربالایف | اوریفلیم دیجی

اکنون پس از آشنایی با ماهیت و اهداف کمپانی هربالایف ، به معرفی برخی از این محصولات میپردازیم



رژیم هربالایف | اوریفلیم دیجی

به وزن ایده آل خود برسید

 با راه حل هایی که هربالایف برای کنترل وزن ایجاد کرده است ، احساس شادابی و زندگی بهتر دیگر رویا نیست. محصولات کنترل وزن و مدیریت وزن مبتنی بر علم هربالایف به طور خاص برای کمک به شما در رسیدن به اهداف خود و لذت بردن از مزایای یک رژیم غذایی متعادل توسعه یافته اند.


وعده غذایی متعادل و مغذی فرمولHerbalife Nutrition Formula ۱

وعده غذایی متعادل و مغذی فرمول۱ Herbalife Nutrition Formula یک شیک کامل جایگزین وعده غذایی است که میتواند کمک شایانی در کاهش وزن بدون دردسر و رسیدن به وزن ایده‌آل شما داشته باشد.
این محصول شامل تمام مواد مغذی ضروری جزئی و کلی است که بدن شما می تواند از یک وعده غذایی برای یک رژیم غذایی متعادل و همچنین پروتئین های گیاهی دریافت کند. شیک فرمول ۱ که یک جایگزین فوق العاده مناسب برای صبحانه، ناهار یا شام پر کالری است که با ۳ طعم مختلف، ذائقه شما را نیز جذب می کند.
این یک وعده غذایی خوشمزه است که از ترکیبی از پروتئین و مواد مغذی ضروری تشکیل شده است. فرمول ۱ حاوی ۲۲ ویتامین و مواد معدنی از جمله ویتامین B، ویتامین C، کلسیم و آهن است. برای کنترل وزن می توانید این شیک خوشمزه را برای دو وعده در روز انتخاب کنید و بعنوان یک وعده غذای سالم نوش جان کنید.
برای حفظ وزن ایده آل خود می توانید این شیک خوشمزه را یک بار در روز انتخاب کنید و روزی دو وعده غذایی سالم میل کنید.
Herbalife Nutrition Formula ۱ در چهار طعم وانیلی ، شکلاتی ، فندق و تمشک ، بسیار خوشمزه و جذاب برای ذائقه های مختلف تولید شده.

مکمل های هربالایف | اوریفلیم دیجی

رژیم هربالایف | اوریفلیم دیجی
پودر هربالایف | اوریفلیم دیجی
طریقه مصرف هربالایف | اوریفلیم دیجی

تغذیه ورزشی هربالایف


تغذیه یک ورزشکار

   مثل یک ورزشکار تمرین کنید.
با Herbalife۲۴ عملکرد خود را به بالاترین سطح برسانید.
بیش از ۱۹۰ گروه از ورزشکاران ، تیمها و قهرمانان در سراسر جهان خط تولید محصولات تغذیه ورزشی ۲۴ ساعته را برای عملکرد برتر انتخاب می کنند.
شما هم با انتخاب این سری از محصولات هربالایف میتوانید همچون دیگر افراد و گروههای مصرف کننده این برند از ورزش نهایت لذت را ببرید و نتیجه عالی استفاده از این محصولات را در عضلات و اندامهای خود احساس کنید.

اوریفلیم دیجی

اوریفلیم دیجی

تغذیه حین ورزش

یکی از نکات کلیدی که در برنامه روزانه ورزشی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است این است که در حین ورزش سطح انرژی خود را در طول تمرین بالا نگه دارید. هربالایف محصول فوق‌العاده Herbalife۲۴® Prolong را برای کمک به شما در دستیابی به عملکرد مطلوب ایجاد کرده است. این محصول از تمرینات سنگین و عملکرد روزانه شما پشتیبانی می کند.


تغذیه بعد از ورزش

بعد از یک تمرین سبک یا سنگین ، عضلات شما به استراحت نیاز دارند. برای اینکه بدن شما به راحتی بهبود یابد، باید میزان مایعات، پروتئین و کربوهیدرات مصرفی خود را متعادل نگه دارید. طیف وسیعی از محصولات هربالایف را که برای کمک به بهبود عملکرد فیزیولوژیک پس از ورزش طراحی شده اند را به شما پیشنهاد میدهیم. محصولاتی که ورزشکاران بزرگی همچون کریس رونالدو  از آن برای بهبود عملکرد خود استفاده میکند.

تصویر هربالایف | اوریفلیم دیجی

پودر هربالایف | اوریفلیم دیجی

تغذیه ورزشی در طول روز

غذای ورزشی با اسیدهای آمینه فرمول ۱ اسپورت وانیل

تمام روز هنگام اجرای برنامه پیاده روی یا ورزش روزانه خود، باید مراقب باشید که نیازهای تغذیه ای و مایعات روزانه خود را به طور کامل برآورده کنید تا بتوانید به سطح آمادگی ، عملکرد و ریکاوری مورد نظر خود برسید. به لطف محصولات تغذیه ورزشی هربالایف ، اکنون می توانید با تغذیه ورزشی غنی از آمینواسیدها مانند یک ورزشکار تمرین کنید و پتانسیل خود را گسترش دهید.