advertise

مهمترین نکات مراقبتی برای موهای رنگ شده

دراین نوشتار به مهمترین نکات مراقبتی برای موهای رنگ شده میپردازیم

شما بخشی از زمان و درآمد ماهانه خود را صرف یک برنامه زیبایی و رنگ برای موهای خود میکنید و از این فرایند انتظار هم دارید. آیا موهای خود را بلافاصله می شویید؟ چه نوع اقدامات احتیاطی را باید انجام دهید؟و مواردی که به رنگ مو آسیب می زند چیست؟
اینها سوالاتی هستند که ممکن است در مورد نحوه مراقبت از موهای رنگ شده داشته باشید و کاملا طبیعی ست زیرا موهای رنگ شده برای حفظ رنگدانه و درخشش به مراقبت ویژه نیاز دارند.
فروشگاه اینترنتی اوریفلیم دیجی یکی از فروشگاه های معتبر در زمینه فروش لوازم آرایشی ،مراقبتی و بهداشتی می باشد و همواره در صدد است تا با ارائه مناسب ترین قیمت، بهترین کیفیت را خدمت مشتریان عزیز خود ارائه نماید . شما میتوانید برای خرید محصولات مراقبت از مو از اوریفلیم دیجی بر روی دکمه زیر کلیک نمایید.

نکات مراقبتی برای موهای رنگ شده | اوریفلیم دیجی

ابتدا به مواردی اشاره میکنیم که که به رنگ موی شما آسیب میرساند

شستشوی مو با آب دارای سختی بالا ، استفاده از محصولات ضدعفونی کننده ، گرمای بیش از حد ، آسیب فیزیکی هنگام شانه زدن شدید و قرار گرفتن در معرض نور ماورا بنفش از عوامل اصلی آسیب در موهای رنگ شده است. اگر نتوانید مراحل مناسب مراقبت های بعدی را رعایت کنید ، رنگ موی شما سریعتر محو می شود و در ظاهربی روح و کسل کننده به نظرخواهد آمد. اگر به درستی از موهایتان مراقبت نکنید ، صدمه‌ی احتمالی که در طی فرآیند رنگ آمیزی به وجود آورده است ، نمیتواند به سادگی بازگردد. خوشبختانه مراقبت از موهای رنگ شده چند قانون ساده دارد که می توانید با رعایت آنها یک رنگ ماندگار، درخشان و سالم را روی موهای خود داشته باشید!با ما همراه باشید تا به شش مورد عامل آسیب زننده به موها اشاره نماییم.


استفاده زیاد از مواد شیمیایی

شستن مو با آب سختی بالا

استفاده از مواد ضدعفونی

رساندن گرمای بیش از حد

آسیب فیزیکی هنگام شانه

قرار گرفتن در نور فرا بنفش

نکات قابل توجه برای مراقبت از موهای رنگ شده

برای شستن موهای رنگ شده از محصولات بدون سولفات استفاده کنید

برای آگاهی شما ، سولفاتهای موجود در محصولات مو SLS و SLES هنگام مخلوط شدن با آب وظیفه تولید کف را دارند. این ترکیبات برای موها زیان آور هستند ، هرچند که این ویژگی طبیعی شوینده ها است اما این را بدانیم که سولفات مانع آبرسانی به مو میشود و موهای شما را از روغن های طبیعی و رطوبت پاک می کند.
این کار را با از بین بردن لیپیدهای آزاد موجود در کوتیکول های مو انجام می دهد. با از بین رفتن این ترکیب محافظ ، آب می تواند به راحتی نفوذ کند و در نتیجه از دست دادن رنگ سریعتر انجام می شود. ما توصیه می کنیم برای طولانی شدن شادابی رنگ مو ، به شامپوها و نرم کننده های بدون سولفات روی آورید .

شستشو موهای رنگ شده | اوریفلیم دیجی

مراقبت موهای رنگ شده | اوریفلیم دیجی

در برابر یک رنگ تازه بر روی موهایتان محتاط باشید

پس از رنگ زدن به مو و شستشوی آن حداقل ۷۲ ساعت صبر کنید تا دوباره موهای خود را بشویید! هنگامی که موهای شما رنگ می شود ، کوتیکول ها باز می شوند تا رنگدانه به ساقه مو نفوذ کند. اگر موهای خود را بلافاصله بعد از برنامه رنگ شستشو دهید ، می تواند رنگ را از کوتیکول هایی که هنوز باز نیستند تخلیه کند ، که قطعاً در اینجا رنگدانه ها از روی موی شما پاک میشود و هدر میرود.
به طور متوسط تا سه روز طول می کشد تا کوتیکول های مو کاملا بسته شوند. هرچه بیشتر برای شستن موهای خود منتظر بمانید ، رنگ عمیق تر و ماندگارتر روی موهایتان مینشیند.

اصلاح موها را درنظر داشته باشید

رنگ بر روی موهای دوشاخه و موخوره دار نمی ماند و سریعتر از بقیه موهای شما از روی آن محو می شود. بنابراین مطمئن شوید که همواره با پیرایش موی خود همگام هستید تا از شر تقسیم شدن یک رنگ تازه از ساقه تا ریشه مو راحت شوید. بسته به میزان نیاز از انتهای موهای خود ، هر ۳ تا ۴ ماه یک بار اصلاح کنید.


موهایتان را از عوامل آسیب زای بیرونی محافظت کنید

اگر فردی هستید که فعالیتهای خارج از منزل دارید ، به احتمال زیاد رنگ موی شما از عوامل استرس زای خارجی رنج می برد. برای محافظت از رنگ مو در برابر آسیب اشعه ماورا بنفش و سایر این عوامل از روش های درمانی پوشاننده استفاده کنید . این روشها همچنین می توانند از رنگ موی شما در برابر گرد و غبار و آلودگی محافظت کنند.
هنگام ورزش موهای خود را درمحافظ کامل قرار دهید و اگر به استخر میروید ، همیشه موهای خود را درون کلاهک شنا نگه دارید. در روزهایی که نمی توانید از آنها در خارج از منزل اجتناب کنید ، اسپری های محافظ مو دارای SPF می توانند مفید باشند. بنابراین حتما یکی را در کیف خود ، همراه با روسری برای موارد اضطراری بگذارید!


مراقب دمای آب باشید

آب گرم تمایل دارد که کوتیکول های شما را باز کند ، که می تواند منجر به کمرنگ شدن رنگ مو شود. پس اهمیت دارد که موی خود را با چه دمای آبی شستشو دهید. اکنون روش شستن موهای رنگ شده را به شما میگوییم ; ابتدا با آب ولرم شروع کنید تا موهای خود را برای شامپو آماده کنید تا بهتر تمیز شود و همچنین مواد نرم کننده برای تغذیه عمیق تر. پس از تمیز شدن و اتمام کار با شامپو ، موهای خود را با آب سرد بشویید تا آبرسانی کاملا تثبیت شود. شستن موهای رنگ شده با آب داغ می تواند باعث کمرنگ شدن مو از حالت طبیعی شود.

استفاده مخلوط رنگ و نرم کننده

از آنجا که نرم کننده مو برای موهای رنگ شده بسیار ضروری است ، می توانید از این فرایند برای تقویت و حفظ رنگدانه موجود در موهای خود استفاده کنید. مقداری از رنگ موی مورد استفاده خود را به نرم کننده خود اضافه کنید.
این عمل هر بار که موهایتان را می شویید دوباره با ظرافت آنها را رنگ می کند و برای مدت طولانی تری "تازه" به نظر می رسد. با هر باراستفاده از این مخلوط اطمینان حاصل کنید که یکنواختی رنگ مو بر روی موهایتان را حفظ کرده اید.


هنگام انجام آرایش مراقب رنگ موی خود باشید
هنگام انجام آرایش مراقب رنگ موی خود باشید این نکته اساسی است که مراحل آرایش و میکاپ ، با استفاده از حرارت و محصولات در هنگام انجام آن می تواند به سلامت رنگ مو آسیب برساند .
به طور روزانه از نرم کننده استفاده کنید تا سطح آبرسانی را در ساقه مو حفظ کنید. اگربرای آرایش نیاز به گرما دادن دارید ، از اسپری محافظ حرارت برای جلوگیری از کاهش رطوبت استفاده کنید. این اسپری ها چند منظوره هستند زیرا از موهای شما در برابر آسیب گرما و همچنین رطوبت هوا برای بقیه روز محافظت می کنند.

رنگ مو اوریفلیم | اوریفلیم دیجی


بهترین رنگ موها در فروشگاه اوریفلیم دیجی

برای بانوانی که نگران آسیب به موها بعد از رنگ هستند و آنان که به سلامت موهای رنگ شده‌ی خود اهمیت ویژه میدهند ، بویژه بانوانی که در دوران بارداری بسر میبرند ، اوریفلیم-دیجی پیشنهاد یکی از بهترین برندها از تولیدات کمپانی لیلافیکس را دارد. رنگ موی گیاهی و بدون آمونیاک سی‌کالر که با دارا بودن روغنهای تقویت کننده‌ی مو ، همچنان که با عاری بودن از ماده‌ی خطرناک آمونیاک از آسیب به سلامت شما و سلامت موهای شما جلوگیری میکند ، باعث تقویت ، شادابی و رنگ یکدست از ریشه تا نوک تارهای موی شما میگردد. شما با چند کلیک میتوانید رنگ موی سی کالر Sea Colour و مکس دیلاکس Maxx Deluxe ارائه شده توسط فروشگاه اوریفلیم دیجی را از این لینک سفارش دهید.


فروش انواع محصولات مراقبتی مو اوریفلیم

فروشگاه اوریفلیم دیجی، با بیش از ۲۵ سال سابقه در ارائه محصولات با کیفیت، مرغوب و با اصالت از برندهای معتبر جهانی مشغول به فعالیت است. هم اکنون فروشگاه اینترنتی اوریفلیم دیجی در ادامه این رسالت و سابقه درخشان، به دنبال ارائه محصولات با کیفیت و اورجینال از برندهای معتبر خارجی و ایرانی در محیط آنلاین است.شما میتوانید برای ارتباط با کارشناسان و دریافت مشاوره رایگان با متخصصان ما در اوریفلیم دیجی تماس حاصل فرمایید.