advertise

مراقبت و درمان موهای آسیب دیده

مراقبت و درمان موهای آسیب دیده | اوریفلیم دیجی

مراقبت مو

موی شما یکی از مهمترین بخشهای زیبایی ظاهر شماست و همانند سایر فاکتورهای زیبایی ، این بخش شایسته‌ی توجه و رسیدگی ویژه است. استفاده از محصولات تخصصی مراقبت مو می تواند علاوه بر جلوگیری از ریزش و آسیب به موهای شما به زیبایی مو های شما کمک چشمگیری نماید. برای رسیدگی به موهای خود ، شما نیاز دارید نکاتی را بصورت برنامه روتین و همگام رعایت کنید. اگر بیماری خاصی متوجه شما نباشد گاهی اوقات ممکن است موی شما به دلیل شرایط ناهنجاری که در آن قرار میگیرد از حالت طبیعی خود خارج شده و دچار ریزش ، آسیب و تغییر در ظاهر و زیبایی آن شود. شرایطی مانند آسیب پس از رنگ کردن ، آلودگی محیط ، گرمای شدید و یا استفاده از مواد یا محلولهای نامناسب بر روی آن. اگر دچار چنین وضعیتی برای موی خود شدید ، برای درمان و مراقبت باید نکاتی را همواره در برنامه خود قرار دهید تا سلامت ، حالت طبیعی و زیبایی را به موی خود برگردانید. در ادامه برای دانستن این نکته ها با ما همراه باشید. 
اگر به سلامت مو های خود اهمیت می دهید، پیشنهاد می کنم از محصولات با کیفیت مراقبت مو اوریفلیم استفاده کنید. برای مشاهده انواع محصولات مراقبت مو اوریفلیم به فروشگاه اوریفلیم دیجی مراجعه نمایید.




روش خانگی درمان مو های آسیب دیده | اوریفلیم دیجی

چگونه یک برنامه مراقبتی و درمانی خانگی عالی برای موهای خود داشته باشیم؟

مراقبت با مواد معدنی ، یک راه حل عالی برای موهای بی طراوت و آسیب دیده است. با یک روش ساده و چند محصول ایده‌آل ، می توانید موهای خشک و بدحالت را به صورت دسته موهای یکنواخت ، صاف و براق در کمترین زمان تبدیل کنید.


۱- شامپو و نرم کننده

    با شستن موهای خود با یک شامپو و نرم کننده جوانساز شروع کنید . این اولین قدم مهم برای کمک به ترمیم و دوباره پر کردن موهای تحت فشار است. پیشنهاد ما برای شما در برنامه درمان موهای آسیب دیده ، "شامپو ترمیم پیشرفته هیراکس" “HairX Ultimate Repair Shampoo” . است که میتوان از آن بعنوان یک شامپوی بی نقص در ترمیم موهای آسیب دیده نام برد.

شامپو نرم کننده هیریکس | اوریفلیم دیجی

اوریفلیم دیجی

۲- تغذیه با یک ماسک موی مناسب

    موهای خود را با یک ماسک موی سرشار از مواد مغذی ، از ریشه تا نوک موها آغشته کرده و با یک شانه دندانه درشت و پهن شانه بزنید تا یکدست شود و مواد ماسک بصورت یکنواخت به تمام موها برسد. اگر احساس می کنید موهایتان به زمان مراقبت بیشتری نیاز دارند ، به آرامی موهای خود را به حالت گوجه ای ببندید واجازه دهید تا ماسک ۵ دقیقه بیشتر روی موها بماند. پس از گذشت مدت زمان لازم کاملاً آبکشی نمایید. پیشنهاد ما برای شما ماسک موی تغذیه کننده و رفع کننده آسیب موی "ترمیم پیشرفته ریپیر هیراکس" “HairX Ultimate Repair Mask” است. HairX Ultimate Repair Mask یک ماسک موی غنی و مغذی ، ویژه برای جوان سازی و احیای مجدد موهای آسیب دیده و تحریک سلامت پوست سراست. ماسک آلتیمیت ریپیر هیراکس حاوی یک مجموعه فیتونوترینت منحصربه فرد برای کمک به تقویت تارهای مو از ریشه و از درون بافت مو برای استفاده هفتگی است.


۳- مرحله تکمیلی شانه کشیدن و استفاده از سرم مو

    پس از شستشو ، موهای خود را با یک برس دانه درشت و پهن شانه کنید. مو هنگام خیس بودن ظرافت بیشتری دارد ، بنابراین استفاده از برس پهن بسیار مهم است. سپس در حالی که موهای شما هنوز مرطوب است ، ۲-۳ قطره سرم بزنید تا به لطافت و نرم شدن آن کمک کند. ما برای این مرحله از برنامه مراقبتی و درمانی موهای شما سرم “HairX Ultimate Repair” اوریفلیم را توصیه میکنیم که در شادابی و رفع آسیب و موخوره‌ تاثیر بسیار عالی دارد. سرم آلتیمیت ریپیر هیراکس را میتوانید با بهترین قیمت و تضمین کیفیت و اصالت محصول از فروشگاه اینترنتی اوریفلیم-دیجی تهیه کرده و با دریافت محصول در سریعترین زمان ، نهایت رضایت را از یک خرید اینترنتی داشته باشید. 

اوریفلیم دیجی

اوریفلیم دیجی

۴- تکنیک های خشک کردن

اکنون آماده خشک کردن موهای خود هستید. برای خشک شدن سریعتر موها از برس شیار دار یا دارای منافذ برای جریان بهتر هوا استفاده کنید . شیارها باعث گردش بهتر هوای گرم می شوند که این امر باعث می شود که موها در معرض گرمای شدید قرار نگیرد.


۵- مراقبت با کرم و سرم مو

    اگر موهای شما خیلی خشک و شکننده است ، می توانید یک قطره سرم اضافی به انتهای آن بمالید ، تا مواد مغذی بیشتری داشته باشید و ظاهر آن براق تر شود. برای تکمیل فرایند خشک کردن با یک اسپری سی‌سی مو معروف به دکتر مو ، بصورت نرم و ملایم روی موها را ماساژ دهید. این محصول فوق العاده هوشمند باعث زیبایی بیشتر موهای شما خواهد شد.به موها درخشش میدهد و باعث رفع هرگونه وز شدن و همچنین اثر الکتریسیته ساکن مو و همینطور به جلوگیری از آسیب گرمای سشوار میشود و چندین ویژگی منحصر بفرد دیگر که به سلامت مو کمک میکند. سرم آلتیمیت ریپیر هیراکس را میتوانید با بهترین قیمت و تضمین کیفیت و اصالت محصول از فروشگاه اینترنتی اوریفلیم-دیجی تهیه کرده و با دریافت محصول در سریعترین زمان ، نهایت رضایت را از یک خرید اینترنتی داشته باشید.

اوریفلیم دیجی

اکنون پس از انجام این مراحل از موهای زیبا و احیا شده خود لذت ببرید!



محصولات هیراِکس اوریفلیم

     محصولات هیراکس اوریفلیم را بعنوان یکی از بهترین محصولات مراقبتی و درمانی موهای شما به شما پیشنهاد میکنیم و این اطمینان را به شما میدهیم که با استفاده از این مجموعه ، رضایت کامل شما برآورده خواهد شد. فروشگاه اینترنتی اوریفلیم-دیجی ، ارائه دهنده محصولات مراقبتی و درمانی پوست و موی شما