advertise

خرید محصولات اوریفلیم

خرید محصولات اوریفلیم | اوریفلیم دیجی

چرا باید محصولات اوریف لیم را خریداری کنید؟

این سوالی است که ما هر روز با خود مرور میکنیم تا اطمینان حاصل کنیم که بهترین محصولات ممکن را ارائه می دهیم. در سال ۱۹۶۷ در استکهلم ، اوریف لیم توسط دو برادر رابرت و جوناس جوکنیک و دوست آنها بنگت هلستن آغاز به کار کرد. آنها تصمیم گرفتند که کار خود را شروع کنند و رویای خود را دنبال کنند. اوریف لیم با بیش از ۳ میلیون مشاور در سراسر جهان و گردش مالی سالانه تقریباً ۱.۵ میلیارد یورو ، بزرگترین شرکت زیبایی فروش مستقیم اروپا بود. امروز اوریف لیم یک شریک جهانی و لوازم آرایشی رسمی تنیس حرفه ای زنان - WTA (انجمن تنیس زنان) است. از زمان راه اندازی کمپانی اوریفلیم در سال ۱۹۶۷ ، فعالیت اوریف لیم به مواردی اختصاص داده شده است که برای مردم و محیط زیست مفید است. فروشگاه اوریفلیم دیجی در ایران نماینده رسمی اوریفلیم می باشد که تمامی محصولات آرایشی بهداشتی شرکت اوریفلیم را موجود دارد و به شما می توانید برای خرید محصولات آرایشی اوریفلیم و خرید محصولات بهداشتی اوریفلیم به فروشگاه اوریفلیم دیجی مراجعه نمایید.
اوریف لیم از مواد طبیعی استفاده می کند و هرگز محصولات خود را روی حیوانات آزمایش نمی کند. با تعهد جدی به محیط زیست و جوامعی که در آن فعالیت می کند ، اوریف لیم اقدامات زیادی را برای کاهش تأثیرات زیست محیطی خود آغاز کرده است بنیاد اوریف لیم پیگیر در حمایت از زنان و کودکان نیازمند است. اوریف لیم با نزدیک به ۵۰ سال تجربه و موفقیت ، همچنان به وظیفه خود در کمک به تحقق رویاها متعهد است.


محصولات اوریفلیم | اوریفلیم دیجی

محصولات اوریف لیم

کمپانی اوریفلیم با تنوع بسیار زیادی که در تولید محصولات دارد ، علاوه بر قیمت بسیار مناسب محصولات ، به راحتی نیاز شما را در زمینه‌های آرایشی ، بهداشتی و انواع عطرها بر اساس سلیقه‌ها و فصل‌های مختلف ، برآورده میکند. از انواع محصولات اوریفلیم میتوان به موارد زیر اشاره کرد; -محصولات مراقبتی پوست و زیبایی برای انواع پوست ( پوستهای خشک ، پوستهای چرب و خیلی چرب و جوشدار ، و پوستهای مختلط و نرمال) . محصولات مراقبتی پوست و زیبایی برای سنین مختلف از جوانی تا میانسالی و بالای ۵۰ سال. محصولات ضدچروک ، محصولات لیفت ، محصولات روشن کننده و ضدلک و محصولات شاداب کننده و جوانساز پوست.
- انواع آبرسان پوست برای انواع پوست
- انواع کرم ضد آفتاب رنگی و بدون رنگ و بدون چربی و کرمهای پس از آفتاب
- انواع کرمهای مرطوب کننده و نرم کننده دست و صورت برای انواع پوست
- انواع محصولات مراقبتی پا و بدن
- انواع محصولات آرایشی و میکاپ برای سلایق مختلف


محصولات اوریفلیم

انواع ریمل چشم و ابرو و تقویت مژه و ابرو ، رژ و بالم لب ، خط لب ، برق لب ، خط چشم و مداد چشم ، انواع کرمپودر ، کانسیر ،پرایمر ، هایلایتر ، پنکک ، رژگونه ، انواع سایه چشم در رنگها و براساس سلایق مختلف
- انواع محصولات مراقبت مو از قبیل ماسک مو هیراکس ، کرم سی سی مو معروف به دکتر مو با ۲۲ عمل تقویتی و زیبایی که بر روی موی شما انجام میدهد ، انواع روغن مو و انواع سرم مو
- انواع شامپوهای مختلف درمانی و مراقبت از مو برای انواع موهای چرب و خشک و نرمال
- انواع شامپو بدن مردانه و زنانه برای سلیقه های مختلف
- انواع محصولات بهداشت فردی همچون خمیردندان و مسواک ، صابونهای مایع و جامد
- انواع عطر و ادکلن برای ذائقه ها و سلیقه های گوناگون با رایحه های درمانی و ضد آلرژی
- انواع اکسسوریهای زیبا و جلوه دهنده برای بانوان و آقایان
- انواع محصولات خوراکی برای تندرستی با نام ولنس ، کپسولهای تقویتی و مولتی ویتامین و مینرال ولنس ، کپسول امگا ۳ ولنس ، قرص کلسیم شدیدا تاثیر گذار ، کپسول آستاگزانتین برای تقویت قوای ایمنی بدن ، ... و دهها مورد از انواع مختلف محصولات که برای هر نوع سلیقه و هر نوع اختصاص بودجه در خرید لاین خودش را دارد. این محصولات با برند اوریفلیم و در مارکها و نامهای متفاوتی ارائه میشود.

محصولات نوایج اوریفلیم | اوریفلیم دیجی

ادکلن جوردانی گلد اسنزا | اوریفلیم دیجی

خرید اینترنتی محصولات اوریف لیم

نام برخی از محصولات شرکت اوریفلیم عبارتند از ;

نویج یا نوایج ، جوردانی گلد ، دوان ، آنکالر ، اسنشلز ، اسنشیالز ، اپتیمالز ، ایون اوت ،نوایج ، پیور اسکین ، دیسکاور ، هیراکس ، اکتیول ، فیت آپ ، لاونیچر ، سان زون ، سان ۳۶۰ ، اسپا ، نورث فورمن ، سافت کرس ، اپتی فرش

-
و برای عطرها ، نامهایی از قبیل جوردانی‌گلد اسنزا ، جوردانی گلد من ، جوردانی گلد نوت ، جوردانی گلد وایت ، ادکلن الوی ، ادکلن اترنال ، میستر جوردانی ،اکلت استایل ، اکلت مون ، اکلت مادمازل ، اکلت فم ، اکلت فم ویکند ، اکلت توجور ، اکلت آمور ، اکلت همو اسپرت ، فلامبویانت (یکی از بینظیرترین ادوتویلتهای اوریفلیم که در حد یک پرفیوم واقعی قابل تعرف و تمجید است) ، ادکلن دیرتوشاین ، لوچیا یا لوسیا ، وولار ، امبر الکسیر ، پوسس یا پوسز ، سوفیور ، بورن تو فلای ، ادکلن لیدر ، گلسیر ، ونچور ،

ما با نام "گروه اوریفلیم دیجی" بعنوان ارائه دهنده محصولات کمپانی اوریفلیم در فروشگاه اینترنتی Oriflame-digi.ir ، با سابقه اس بیش از ۱۵ سال در ارائه ی محصولات اوریفلیم ، در تلاش هستیم تا بهترین خدمات در زمینه ی خرید اینترنتی محصولات اوریفلیم و مشاوره ی رایگان در زمینه ی زیبایی و تندرستی با محصولات اوریفلیم را تا کسب رضایت شما که همان هدف نهایی ماست ، با پشتوانه ی اعتماد شما و تضمین کیفیت محصولات ارائه دهیم.


درباره محصولات اوریفلیم

۱-برای تقویت زیبایی خود با خرید از نماینده معتبر
به عنوان نماینده یک شرکت اصیل و با سابقه ی درخشان سوئدی و با بیش از ۵۰ سال تجربه در زمینه ی زیبایی و تندرستی معتقدیم که اوریفلیم یک شیوه زندگی کامل را به زیبایی ارائه میدهد. برای اینکه فوق العاده به نظر برسید ، باید احساسی فوق العاده داشته باشید. نظرات مصرف کنندگان محصولات اوریفلیم نشان می دهد استقبال زیادی در سرتاسر دنیا برای این برند دوستداشتنی وجود دارد که ما را در ادامه راهی که گزیده ایم ثابت قدم‌تر میکند. این به تعریف فلسفه محصول ما کمک کرده است.

۲- برای بدست آوردن ارزش بزرگ
ما مشتاق ارائه محصولات با کیفیت و عالی هستیم. محصولی که بهترین مواد طبیعی را با بالاترین سطح از علم روز ترکیب می کند. محصولی با عملکرد بالا و نتایج اثبات شده. و از آنجا که معتقدیم همه چیزهای عالی باید در دسترس افراد زیادی باشد ، ما آنها را با ارزش بسیار بالایی ارائه می دهیم.

۳- برای موفقیت بیشتر
به دلیل مسئولیت پذیری بسیار زیاد کمپانی اوریفلیم عمیقاً به تولید محصولات به روشی مسئولانه اهمیت می دهد. این به معنای احترام به مردم و طبیعت در تمامی مراحل، از انتخاب مواد تشکیل دهنده و فرمولاسیون ها ، تا انتخاب سیستم های تولید و بسته بندی است. برای اوریفلیم بسیار مهم است که تأثیر مثبتی بر طیف گسترده ای که در آن فعالیت می کند داشته باشد.


۴- برای به دست آوردن نتایج اثبات شده
اوریفلیم اغلب نوع محصولات رقبای خود را ارائه نمی دهد و برنامه های روزمره منحصر به فرد این کمپانی برای مراقبت از پوست و مکمل های غذایی حتی اثرات ترکیبی قوی تری نیز ارائه می دهد. اوریفلیم برای اثبات آن نتایج آزمایش بالینی را دریافت کرده است. بنابراین ، اگر خواستار رسیدن به آن نتایج هستید ، اوریف لیم را بخرید.

۵-برای داشتن برنامه ای برای زیبایی منحصر به فرد خود 
هدف اوریفلیم این است که محصولی برای همه و برای هر مناسبتی داشته باشید. با داشتن گسترده ترین مجموعه محصولات برای انتخاب مواد آرایشی ، عطر و لوازم جانبی و اکسسوریهای متنوع با الهام از جدیدترین روندهای زیبایی و مد همه می توانند سبک متمایز خود را داشته باشند.


درباره کمپانی اوریفلیم

این کمپانی در سال ۲۰۱۵ مقام دومین کمپانی برتر لوازم آرایشی بهداشتی در کل دنیا را از آن خود کرده است.
تأسیس در سال ۱۹۶۷ (۱۳۴۶ شمسی) در سوئد

محصولات زیبایی مرغوب از طبیعت • فروش در ۶۱ کشور دنیا
بزرگترین شرکت اروپایی فروش مستقیم محصولات زیبایی
بیش از یک میلیارد یورو درآمد سالیانه
بیش از دو میلیون مشاور فروش سرتاسر دنیا • مرکز توسعه و تحقیقات با بیش از ۱۰۰ دانشمند
مالکیت پنج کارخانه
صد میلیون کاتالوگ به ۳۵ زبان
بیش از ۶۰۰۰ کارمند
ثبت در بورس سهام استکهلم
یکی از موسسین بنیاد کودکان دنیا (World Childhood Foudation)
محصولات اوریفلیم دارای استاندارد جهانی مرغوبیت کالا می باشند.
محصولات اوریفلیم دارای استاندارد جهانی مرغوبیت کالا می باشند.
محصولات اوریفلیم دارای تائیدیه جهانی عدم آزمایش بروی حیوانات هستند(رفاه حیوانات + نتیجه مطمئن تر به دلیل تست بر روی انسان)
محصولات اوریفلیم برای حساس ترین پوست ها موثر و بی خطر هستند
اوریفلیم تاکید بر استفاده از مواد و عصاره های طبیعی دارد
 اوریفلیم از اسپری های غیرمضر برای لایه ازن استفاده می کنند
• محصولات اوریفلیم با بهترین کیفیت و ارزانترین قیمت

خرید مستقیم محصولات اوریفلیم | اوریفلیم دیجی