advertise

محصولات ولنس اوریفلیم معرفی و نقد بررسی

محصولات ولنس اوریفلیم | اوریفلیم دیجی

Wellness By Oriflame یک برنامه کامل برای تندرستی

سلام دوست من
   ما در سایت اوریفلیم دیجی میخواهیم شما را به یک برنامه‌ی تندرستی ، شادابی و جوانی دعوت کنیم. برنامه ای که به جرات میتوانیم از آن بعنوان یک دگرگونی در روند تندرستی و شادابی و جوانی یاد کنیم. آیا آماده اید که احساس فوق العاده ای داشته باشید و بینظیر به نظر برسید؟
    در Wellness by Oriflame ، ما متعهد هستیم که شما را در دنیای پیچیده تغذیه سالم و مکمل های غذایی راهنمایی کنیم ، و طیف وسیعی از محصولات طبیعی و با کیفیت بالا را ارائه می دهیم که توسط برجسته‌ترین دانشمندان جهان در سوئد بسط یافته است.
    ما همچنین همه توصیه های مربوط به شیوه زندگی را که برای عمر طولانی ، شاد و سالم نیاز دارید ارائه می دهیم.
داشتن یک زندگی شاد و پر انرژی و اندامی ایده‌آل اندام به اندازه سه راه آسان A-B-C آسان است!
    در سرعت خسته کننده زندگی روزمره ، ممکن است ناخواسته عادات غذایی ، رفاهی و ورزشی خود را مختل کنید. محصولات Wellness by Oriflame مواد مغذی و مکمل های غذایی مورد نیاز بدن شما را به روشی مطمئن و کاربردی به شما ارائه می دهد. اما چگونه؟!
    همه محصولات Wellness by Oriflame با مواد طبیعی در سوئد پردازش یافته و در نتیجه ۱۵ سال تحقیق در اروپا تولید شده اند ، تا یک رژیم غذایی مطمئن و کامل و زندگی پر انرژی و شادتری داشته باشید. همه چیز برای داشتن زندگی شادتر و مناسب تر… 
   برنامه پیشنهادی روتین ORIFLAME چیست؟
روال Wellness by Oriflame به شما کمک می کند تا نیازهای بدن خود را به طور روزانه با یک برنامه ABC ساده و بدون در نظر گرفتن زمان و اینکه در چه روزی بسرمیبرید دنبال کنید.


برنامه A-B-C برای یک زندگی شاد و خوش اندام!

برنامه ABC اوریفلیم شامل سه مرحله است:
قدم بردارید تا یک زندگی پر جنب و جوش ، ساختار بدنی و ظاهر خود را تقویت کنید. با رعایت این مراحل بر اساس نیاز بدن خود ، می توانید دری را برای زندگی شادتر و مناسب تر و ایده‌آل باز کنید...

A- کمبودهای خود را کامل کنید و وارد یک زندگی پر جنب و جوش شوید. اسیدهای چرب امگا ۳ EPA و DHA به عملکرد طبیعی قلب کمک می کنند و باید به عنوان مکمل غذایی عرضه شوند ، زیرا در بدن تولید نمی شوند. فراموش نکنید که ساختار بدن خود را با غذاهای غنی از امگا ۳ و ویتامین ها کامل کنید.

B- متعادل بخورید و ساختمان بدن خود را قوی کنید. آنتی اکسیدان ها به حذف رادیکال های آزاد از بدن کمک می کنند که باعث بسیاری از اثرات مضر مانند پیری زودرس می شود. از بدن خود با آنتی اکسیدان ها محافظت کنید ، بدنتان را با پروتئین و غذاهای غنی از فیبر تقویت کنید .

C- به خواسته های بدن خود گوش فرا دهید ، نیازهای خود را تشخیص داده و بیابید. به درون خودتان توجه کنید ، نیازهای خود را شناسایی کرده و کاستی های خود را جبران کنید. ورزش را فراموش نکنید.

مولتی ویتامین ولنس اوریفلیم | اوریفلیم دیجی

قرص ولنس اوریفلیم | اوریفلیم دیجی

با محصولات مکمل تندرستی اوریفلیم با نام Wellness oriflame آشنا شوید

با این مقدمه میخواهیم شما را با محصولات مکمل تندرستی اوریفلیم با نام Wellness oriflame آشنا نماییم. محصولاتی که با استفاده از آنها همه ی آنچه را که برای تندرستی ساختاری در بدنتان به آن نیاز دارید را تامین میکنند. با استفاده از محصولات Wellness oriflame احساس شادابی و جوانی را همیشه با خود همراه داشته باشید.
    مکمل های Wellness oriflame برای پر کردن شکاف در رژیم غذایی روزانه مفید هستند. بعنوان مثال اگر رژیم غذایی شما شامل مقدار زیادی ماهی چرب نباشد ، دریافت مقدار کافی اسیدهای چرب امگا ۳ برای حفظ سلامتی دشوار است. علاوه بر این به دست آوردن برخی مواد مغذی تنها از طریق رژیم غذایی دشوار است. مثال دیگر اینکه ، بسیاری از افراد برای تولید مقادیر کافی ویتامین D مورد نیاز روزانه در برابر نور خورشید قرار نمی گیرند. مکملهای Wellness oriflame می تواند این فاصله ها را پر کند و اطمینان حاصل کند که مواد مغذی مورد نیاز خود را دریافت می کنید و همچنین می تواند رژیم غذایی شما را با ارائه ترکیبات مفیدی مانند آنتی اکسیدان ها که ممکن است در رژیم غذایی معمول شما یافت نشود تقویت کند. به این ترتیب ، این مکمل ها به ایجاد پایه برای روال سلامتی شما کمک می کنند.
   درباره‌ی تغذیه درست باید گفت وقتی صحبت از این می شود که چه چیزی بخوریم و چقدر بخوریم ، هر یک نیازهای فردی خود را داریم. این بستگی به سن ، سطح فعالیت ، شیوه زندگی و رفاه عمومی ما دارد.


یک روال ساده برای تندرستی

    در دنیای پر سرعت امروز ، خوردن غذاهای سالم و پخته در خانه می تواند چالش برانگیز باشد. می توان از شیک ، سوپ و مواد غذایی طبیعی متعادل ساز برای تکمیل و افزایش رژیم غذایی روزانه خود با افزودن پروتئین و فیبر رژیمی استفاده کرد.
به  اندازه افرادی که از خوردن غذاهای Natural Balance Wellness oriflame استفاده می کنند روشهای زیادی وجود دارد. اگر صبح وقت کافی ندارید ، شِیک طبیعی بالانس می تواند پروتئین و انرژی را تأمین کند و شریک خوبی برای انواع توت های تازه ، مقداری ماست یا یک کاسه بلغور جو دوسر است.
    سوپ های طبیعی متعادل ساز را می توانید با نان تازه برای یک ناهار ساده میل کنید یا هنگام آماده سازی شام به عنوان اولین غذای سریع و آسان سرو کنید. همه ما مواقعی را تجربه می کنیم که ناگهان گرسنه می شویم و در آن زمان شیک‌های Natural Balance Wellness oriflame یک میان وعده سریع خوشمزه و سالم در دسترس است تا ما را به وعده غذایی بعدی خود برسانیم.


غذاهای Wellness oriflame | اوریفلیم دیجی

خرید ولنس اوریفلیم | اوریفلیم دیجی

چرا یک برنامه تندرستی ؟

    بعضی روزها آرام است و برخی دیگر پر دغدغه. بعضی روزها ما با هر وعده غذایی سبزی می خوریم و برخی دیگر همه به بستنی علاقه دارند. صرف نظر از این که زندگی در یک روز معین چه چیزی را در سر راه ما قرار می دهد ، همه ما یک هدف را داریم: احساس خوب و تندرستی. ما می دانیم که عادات سالم هنگامی که بخشی از یک برنامه روزانه هستند ، راحت تر حفظ می شوند. به همین دلیل ، ما یک روال تندرستی ایجاد کرده ایم که به خاطر سپردن آسان و پایبندی به آن ساده است. این برنامه به آسانی A ، B ، C است.
A برای فعال سازی است:

دریافت روزانه ویتامین ها ، مواد معدنی و اسیدهای چرب امگا ۳ خود را فعال کنید تا فاصله ها را با این مواد مغذی ضروری پر کنید.
B برای ساختن است:

ایمنی بدن خود را تقویت کنید ، از بدن خود محافظت کنید و از سیستم ایمنی بدن خود با پروتئین ، فیبر و آنتی اکسیدان های قوی حمایت کنید.
C برای سفارشی سازی است:

روال تندرستی خود را متناسب با سبک زندگی خود تنظیم کنید. یک نوار یا سوپ Wellness oriflame برای رفع گرسنگی و سیر نگه داشتن شما در طول روز اضافه کنید ، یا موهای شاداب و ناخن های سالم خود را با مکمل ها تقویت کنید.


اکنون وقت آن رسیده که دوستی با مکملهای معجزه‌گر Wellness oriflame را آغاز کنیم تا با این برنامه بی نظیر تغذیه روزانه بیشتر آشنا شویم

    در ادامه میخواهیم محصولاتی را به شما معرفی کنیم که با استفاده روزانه از آنها به نهایت تندرستی و شادابی بدنی و روحی دست یابید و هر روز و همیشه در خود احساسی سراسر نشاط و جوانی داشته باشید.
برای آشنایی با این محصولات با ما همراه باشید...


قیمت قرص ولنس اوریفلیم | اوریفلیم دیجی

WELLNESS BY ORIFLAME Astaxanthin & Bilberry Extract مکمل عصاره آستاگزانتین و زغال اخته ، قویترین آنتی‌اکسیدان در طبیعت

   این مکمل غذایی روزانه حاوی مقدار غنی آنتی اکسیدان است که با محافظت از سلول های بدن از داخل با اثرات منفی استرس اکسیداتیو مقابله می کند. این محصول با محافظت از سلول های بدن از درون با اثرات منفی اکسیداتیو ناشی از استرس مبارزه می کند. ترکیبی از آنتی اکسیدان ها شامل آستاگزانتین بدست آمده از میکرو جلبک هایی است که معمولاً در استخرهای آب شیرین در سراسر جهان و مجمع الجزایر سوئد یافت می شود ، و ویتامین E و C. این ترکیب قوی باعث تقویت سلامت آنتی اکسیدانی شده و از سلول های بدن در برابر آسیب استرس اکسیداتیو محافظت می کند و بدن را در سطح بالایی از ایمنی نگه میدارد.


WELLNESS BY ORIFLAME Protein Blend پودر مخلوط پروتئین ولنس

    مکمل پروتئینی سوئدی که رژیم غذایی روزانه شما را تکمیل می کند ، اسیدهای آمینه ضروری مورد نیاز بدن شما بدست آمده از شیر ، تخم مرغ و نخود فرنگی و همچنین فیبر رژیمی از سیب ، گل سرخ و چغندر قند را تامین می کند.

پودر بدون طعم و بدون قند اضافه که به راحتی با غذا و مایعات مخلوط می شود.

از این محصول میتوان همچنین برای کاهش وزن در یک رژیم لاغری و یا افزایش وزن ، هرکدام با روش مصرف ویژه استفاده نمود.

قرص ولنس اوریفلیم قیمت | اوریفلیم دیجی

پودر ولنس اوریفلیم قیمت | اوریفلیم دیجی

WELLNESS BY ORIFLAME Natural Balance Shake پودر متعادل‌ساز طبیعی

حفظ رژیم غذایی سالم و متعادل در حالی که شیوه زندگی پرمشغله خود را کنترل می کنید ، دشوار است ، به ویژه با وسوسه میان وعده های ناسالم در هر گوشه و کنار. شیک های تعادل طبیعی ، میان وعده های سالم و راحت را آسان می کند. این شیک خوشمزه و مغذی که حاوی پروتئین و فیبر رژیمی با کیفیت بالا است ، هوس میان وعده شما را برطرف می کند و به خوبی شما را در کاهش وزن در همراهی با یک رژیم لاغری کمک میکند و به راحتی می توانید با خود همراه داشته باشید!
این شیکها در طعمهای مختلف شکلاتی ، توت فرنگی و وانیل تولید شده که اوریفلیم سلیقه شما را در انتخاب طعم آن در نظر گرفته است.


WELLNESS BY ORIFLAME Multivitamin & Mineral مولتی ویتامین و مواد معدنی

مولتی ویتامین و مواد معدنی در دو بسته بندی جداگانه برای آقایان و بانوان مکمل غذایی روزانه که می تواند به سطوح انرژی و متابولیسم کمک کرده و نیازهای فیزیولوژیکی و تغذیه ای منحصر به فرد را پشتیبانی کند. محصولی که ۲۲ ویتامین و مواد معدنی ضروری را تأمین می کند و می تواند به حمایت از ایمنی ، سطح انرژی ، متابولیسم و سلامت پوست و همچنین بهبود آسودگی عمومی کمک کند. این محصول به کاهش شکاف در مورد کمبود ریزمغذی ها در رژیم غذایی کمک می کند*. تولید شده با ۲۲ مورد از ویتامین ها و مواد معدنی ضروری برای پشتیبانی از نیازهای تغذیه ای و فیزیولوژیکی منحصر به فرد ، از جمله ویتامین های A ، D ، E ، C ، B۱ ، B۲ ، B۳ ، B۵ ، B۶ ، B۷ ، B۱۲ و اسید فولیک ، و همچنین مواد معدنی آهن ، روی ، کلسیم ، منیزیم ، مس ، منگنز ، سلنیوم ، ید ، کروم ، مولیبدن. این ویتامین ها و مواد معدنی ضروری که در کنار رژیم غذایی متعادل مصرف می شوند ، می توانند به تقویت سیستم ایمنی ، سطح انرژی ، متابولیسم ، سلامت پوست و به طور کلی آسودگی شما کمک کنند.
نکته مهم: مکمل های غذایی نباید جایگزین رژیم متعادل و متنوع شوند.

خرید قرص ولنس اوریفلیم| اوریفلیم دیجی

مولتی ویتامین ولنس اوریفلیم قیمت | اوریفلیم دیجی

WELLNESS BY ORIFLAME Omega ۳ کپسول امگا۳ طبیعی

کپسول امگا۳ یک مکمل غذایی روزانه که با روغن ماهی تهیه شده است و اسیدهای چرب ضروری بدن را برای تأمین سلامت و تندرستی ما تامین می کند. این کپسول ها برای قلب ، بینایی و سلامت مغز حیاتی هستند . اسیدهای چرب ضروری EPA و DHA را در روال روزانه خود داشته باشید. یک مکمل غذایی روزانه که با روغن ماهی تهیه می شود و اسیدهای چرب ضروری بدن را برای تأمین سلامت و تندرستی ما تامین می کند. Oriflame Omega ۳ با روغن ماهی غنی از امگا ۳ غنی شده است که از ذخایر پایدار ماهی و شیوه های درست ماهیگیری به دست آمده است. این کپسول های روغن ماهی اسیدهای چرب ضروری EPA و DHA را تامین می کنند و برای سلامت قلب*، بینایی ** و سلامت مغز ** حیاتی هستند.



(در ادامه ی این مقاله به توضیح بیشتر در مورد این ماده ی غذایی مهم خواهیم پرداخت)


OMEGA ۳ یکی از مفیدترین گنجینه های دریا

OMEGA ۳ یکی از مفیدترین گنجینه های دریا :
یک رژیم غذایی غنی پر از مزایای مواد مغذی ضروری ؛ این کلید یک زندگی سالم و شاد است. بنابراین ، برای ایجاد این روال در برنامه روزانه هم اکنون آغاز کنیم.
چگونگی شروع ازمحصولات دریایی ؟
بسیاری از ماهی ها ، از ماهی آزاد تا ماهی خال‌مخالی ، رژیم غذایی شما را با محتوای غنی از امگا ۳ سالم تر می کنند. چه چیزی ماهی را به این غذای عالی تبدیل کرده است؟ به بیان ساده ، دریاها مملو از بسیاری از غذاهای مغذی از جمله ماهی های غنی از امگا ۳ است. امگا ۳ بسیار ضروری در برابر بیماری های قلبی تا دیابت ؛ همچنین با تحقیقات ثابت شده است که دارای اثر محافظتی در برابر بسیاری از بیماری ها ، از سرطان گرفته تا نقص بینایی است. وقتی همه این موارد را در نظر بگیرید ، ما دلیلی نمی بینیم که چرا نباید ماهی را برای وعده غذایی انتخاب کنید.
    بسیار عالی ، اما اسیدهای چرب امگا ۳ دقیقاً چیست؟
اسیدهای چرب امگا ۳ شایسته صحبت بسیار است. امگا ۳ نقش مهمی در سلامتی ما دارد. این خانواده از اسیدهای چرب اشباع نشده است که برای سلامت چشم ، مغز و قلب حیاتی است. ALA ، DHA و EPA ؛ اسیدهای چرب امگا ۳ برای سلامت انسان مفید است. در میان این سه ، DHA و EPA تأثیر مستقیمی بر محافظت در برابر بیماری های قلبی عروقی دارند.

حال بهترین راه برای افزایش مصرف اسیدهای چرب ضروری چیست؟
متأسفانه بدن ما نمی تواند به تنهایی اسیدهای چرب امگا ۳ تولید کند. با این حال ، جای نگرانی نیست. بسیاری از غذاهای خوشمزه سرشار از این اسیدهای چرب هستند. اسید چرب ALA را می توانید از دانه کتان ، گردو ، سویا یا دانه های چیا تهیه کنید. برای بهره مندی از فواید اسیدهای چرب EPA و DHA ، می توانید دوبار در هفته ماهی تن ، ماهی قزل آلا ، ماهی خال‌مخالی یا ساردین مصرف کنید. اگر یکی از ماهی های دریایی یا پرورشی را انتخاب می کنید ، این را بدانید که ماهی های دریایی دارای سطح امگا ۳ بالاتری هستند. میزان امگا ۳ ماهیان پرورشی بسته به میزان خوراکی که مصرف می کنند متفاوت است. شما می توانید ماهی را بصورت کبابی ، در قابلمه یا در فر بپزید. در هر صورت ، این ماهی ها غذای عالی برای بدن شما هستند!

"اگر من ماهی را دوست نداشته باشم چطور؟
ویا اینکه از چه راه ساده تری امگا۳ بدنم را تامین کنم؟
شما تنها نیستید! مطالعات زیادی وجود دارد که نشان می دهد دریافت EPA و DHA از اسیدهای چرب امگا ۳ کم است. این بدان معناست که بسیاری از مردم ماهی هایی مانند شما را دوست ندارند. اگر برای مصرف ماهی به هر دلیلی معذور هستید ، ماهی را دوست ندارید یا حداقل دو بار در هفته ماهی نمی خورید ، مکمل Wellness Omega ۳ Oriflame راه حل مناسبی برای شما است! این مکمل غذایی ، EPA و DHA که با روغن ماهی تهیه شده است ، به عملکرد طبیعی قلب و دیگر ارگانهای بدنتان به طرز چشمگیری کمک می کند.*

پس از این همه اطلاعات ، امیدواریم تصمیم بگیرید غذاهای غنی از امگا ۳ را به منوی خود اضافه کنید و اگرمیل به خوردن ماهی ندارید ، می توانید مکمل Wellness Omega ۳ را با کلیک روی اینجا به سبد خرید خود اضافه کنید !


محصولات ولنس اوریفلیم خرید | اوریفلیم دیجی

WellnessKids Omega ۳ شربت امگا۳ کودکان

WellnessKids Omega ۳ شربت امگا۳ ویژه کودکان به شما کمک می کند تا اطمینان حاصل کنید که فرزند شما میزان توصیه شده روزانه اسیدهای چرب ضروری مورد نیاز خود را در برخی زمینه های کلیدی برای تندرستی دریافت می کند.

برای تقویت سیستم ایمنی ، رشد طبیعی و سالم ، تقویت چشم ها و کارایی بالای مغز و سیستم عصبی


WellnessKids Multivitamins and Minerals مولتی ویتامین و مواد معدنی برای کودکان

مولتی ویتامین و مواد معدنی برای کودکان ترکیبی از ۱۳ ویتامین و ۸ ماده معدنی برای کودکان بالای ۴ سال.

قرص های جویدنی با طعم طبیعی پرتقال.
دارای ویتامین A ، ویتامین D ، ویتامین B۶ ، ویتامین C ، ویتامین K ، ویتامین E ، بیوتین ، کلسیم ، کروم ، منیزیم و ...
- فاقد مواد نگهدارنده ، بدون رنگ ، با طعم طبیعی پرتقال است.
- به کودکان کمک کنید تا تغذیه کامل را تکمیل کنند.
- بسیار خوش‌طعم و مزه ، یاور کودکان در افزایش وزن و رشد بهتر
- رشد فیزیکی بهتر و کامل تر

کودکان ۴-۹ ساله یک قرص در روز. کودکان ۱۰ ساله به بالا دو قرص در روز.

محصولات ولنس اوریفلیم فروش| اوریفلیم دیجی

فروش ارزان محصولات ولنس اوریفلیم | اوریفلیم دیجی

WELLNESS BY ORIFLAME WellnessPack پکیج تندرستی در دو نوع بسته بندی جداگانه برای آقایان و بانوان

یک مکمل غذایی است که ترکیبی از ۱۲ ویتامین و ۱۰ ماده معدنی ، اسیدهای چرب امگا ۳ (ایکوزاپنتانوئیک اسید ، EPA و اسید دوکوزاهگزانوئیک ، DHA) از روغن ماهی با کیفیت بالا ، عصاره زغال اخته و ریزجلبک های حاوی کاروتنوئید آستاگزانتین است. حاوی ویتامین A ، B۶ ، C و D است که به عملکرد طبیعی سیستم ایمنی کمک می کند.
شامل ۲۱ پاکت که هر پاکت دارای یکعدد کپسول آستاگزانتین و ذغال اخته ، دو عدد کپسول امگا۳ و یکعدد قرص مولتی ویتامین و مواد معدنی میباشد.


Wellness Marine Calcium & Vitamin D کلسیم دریایی و ویتامین D

Wellness Marine Calcium & Vitamin D کلسیم دریایی و ویتامین D ولنس یک مکمل غذایی برای تکمیل رژیم غذایی شما با مواد معدنی مورد نیاز برای حمایت از تراکم استخوان و دندان های سالم. مکملی کامل بدون لبنیات برای نیازهای کلسیم شما . این محصول منبعی ست غنی و بدست آمده از آبهای بکر ایسلند. دارای ویتامین D برای جذب بهینه کلسیم. کلسیم و ویتامین  Wellness by Oriflame Marine D راهی آسان برای تکمیل رژیم غذایی شما با مواد معدنی مورد نیاز برای حمایت از تراکم معدنی استخوان و دندان های سالم است. کلسیم و ویتامین D مواد مغذی ضروری برای استخوان ها و دندان های قوی هستند ، اما رسیدن به سطوح مطلوب تنها با رژیم غذایی دشوار است. دستیابی به میزان کافی کلسیم و افزایش ذخایر استخوانی تا سن ۳۰ سالگی در کاهش خطر ابتلا به استخوان های شکننده در مراحل بعدی زندگی ضروری است. کلسیم و ویتامین D کافی در طول زندگی همراه با رژیم غذایی متعادل و ورزش منظم ، میتواند خطر ابتلا به پوکی استخوان را کاهش دهد. Wellness by Oriflame Marine Calcium & Vitamin D with AquaminTM ، منبع طبیعی کلسیم برداشت شده از دریا به علاوه ویتامین D برای جذب مطلوب است. AquaminTM ، منبع طبیعی دریایی کلسیم است که دارای بیش از ۷۰ ماده معدنی کمیاب است.

خرید ارزان مولتی ویتامین ولنس اوریفلیم| اوریفلیم دیجی

قرص ولنس اوریفلیم ارزان| اوریفلیم دیجی

Hair & Nail NutriComplex کمپلکس تقویت مو و ناخن

Hair & Nail NutriComplex یک مکمل غذایی حاوی روی ، سلنیوم ، آهن ، ویتامین C ، اسیدهای آمینه و عصاره گیاهی است. سلنیوم به حفظ موهای طبیعی کمک می کند. روی به حفظ ناخن های طبیعی کمک می کند.
مصرف روزانه دو قرص پیشنهاد میشود.


Wellness By Oriflame Aqua Glow

مکمل نوشیدنی کلاژن‌ساز Aqua Glow ولنس اوریفلیم

پوست خود را با آبرسانی و تقویت از درون درخشان و جوان سازید.
Aqua Glow با تکنولوژی Ceramosides و lingonberry یک مکمل غذایی است که برای ارتقای سطح مراقبت از پوست شما طراحی شده است. معرفی روتین مراقبت از پوست یک راه عالی برای مراقبت از پوست شما است، اما این راه حل نوآورانه است زیرا از درون به بیرون روی پوست شما تأثیر می گذارد.
   نوشیدنی Aqua Glow برای حمایت از سد پوستی طراحی شده است. قدرت آن بر اساس ترکیبی از فناوری Ceramosides ، لینگون‌بری غنی از آنتی اکسیدان ها و ویتامین های B۳ و C است. تکنولوژی Ceramosides یک مجموعه سرامید مشتق شده از گندم است. سرامیدها لیپیدهایی در لایه بالایی پوست هستند که برای عملکرد صحیح سد پوستی و حفظ رطوبت پوست ضروری هستند. سد پوستی از پوست در برابر عوامل مضر خارجی مانند آلودگی محافظت می کند و همچنین به صاف و درخشان نگه داشتن پوست کمک می کند. در یک مطالعه بالینی، فناوری Ceramosides ™ نشان داده است که آبرسانی پوست را بهبود می بخشد و ظاهر چین و چروک را تنها در دو هفته کاهش می دهد!
   نوشیدنی Aqua Glow مکملی عالی برای روتین مراقبت از پوست روزانه شما و یا ابزار مناسبی است اگر برای یک موقعیت خاص به یک جلوه فوری نیاز دارید! سد پوستی سد پوستی اولین خط دفاعی بدن برای کمک به حفظ رطوبت و محافظت از آن در برابر مهاجمان خارجی مانند آلودگی سرامیدها لیپیدهایی در لایه بالایی پوست هستند که برای عملکرد صحیح سد پوستی ضروری هستند. بطور خلاصه دما و رطوبت می تواند سطح سرامیدها را در پوست کاهش دهد و سد پوستی را ضعیف کند و به از دست دادن آب کمک کند و پوست دچار خشکی شود که می تواند به شدت ظاهر چین و چروک را افزایش دهد.

Lingonberry یک سوپر توت سوئدی پر از آنتی اکسیدان های ارزشمند است که به محافظت در برابر رادیکال های آزاد که می توانند باعث پیری زودرس پوست شوند کمک می کند.
   ویتامین C از سنتز کلاژن در پوست حمایت می کند. کلاژن یکی از اصلی ترین پروتئین های ساختاری پوست است و از سن ۲۵ سالگی شروع به ناپدید شدن می کند.
   ویتامین B۳ از تشکیل کلاژن حمایت می کند و برای سلامت پوست ضروری است. Ceramosides™ فناوری است که از فیتوسرامیدهای گندم استفاده می کند که ساختار آن شبیه عناصر پوست ما است - زیرا آنها ساختار مولکولی مشابه سرامیدها در سد پوستی ما دارند. برای حفظ پوستی طبیعی صاف و سالم و سطح بهینه آبرسانی آن، حفظ سطح مناسبی از سرامیدها در پوست ضروری است.
   پودر نوشیدنی جوانساز آکوا گلو با ترکیباتی از مالتودکسترین، طعم دهنده طبیعی، عصاره لینگونبری (Vaccinium vitis-idaea L.)، تنظیم کننده اسیدیته (اسید سیتریک)، اسید ال اسکوربیک، پودر لیپید دانه گندم (Ceramosides)، شیرین کننده (گلیکوزیدهای استویول)، نیکوتین آمید.

اوریفلیم دیجی